ביטוח נסיעות לנשים בהריון

אז החלטת שאת נוסעת לחופשה בחו"ל כדי לנסות ובאמת לחוות קצת חופש מכל הבדיקות, הכאבים והלחץ היום יומי שעובר בציפייה לקראת הלידה הקרבה ובאה, בגלל הלידה ובגלל שלבי ההריון בו את נמצאת את חייבת לצאת לחו"ל עם ביטוח נסיעות שמתאים לך ופוליסה עם מסגרת כיסויים שמתאימה לנשים בהריון, רוצה לקרוא עוד על ביטוח נסיעות לנשים בהריון…?הגעת למקום הנכון!

הצהרה על נוסעת בהריון

כאשר את נוסעת לחו"ל בתקופת הריון עלייך להצהיר על כך בעת רכישת ביטוח הנסיעות למבטח על מנת שיכלול כיסויי רפואי מלא בעת השהייה בחו"ל וכיסויי סיבוכי הריון בעת הצורך.
גובה כיסויי הביטוח בפוליסה משתנה בהתאם לסוג הביטוח, אך לרוב בביטוח נסיעות לחו"ל בעת הריון גובה הכיסויים גדול יותר ורחב יותר מביטוח נסיעות סטנדרטי.

אם בעלך או שותפים לחופשה מבצעים בשבילך את רכישת כרטיסי הטיסה וביטוח הנסיעות…זכרי לתת להם את כל הפרטים ההכרחיים כדי שהסוכן ינפיק לך פוליסת נסיעות נכונה לנשים בהריון.

זכרי…,
בעת רכישת פוליסת ביטוח בתקופת הריון אין באפשרותך לרכוש כיסויי ספורט אתגרי מפאת החשש לסיבוכי הריון שיכולים להתרחש בעת השהייה בחו"ל בזמן הפעילות הספורטיבית.

שלא תשכחי לקחת איתך לשדה התעופה

כאשר את כבר בדרך לשדה התעופה לחופשת בטן גב מפנקת עם הילד/ה והבעל, אל תשכחי לקחת איתך אישור רפואי מהרופא המלווה בכל תהליך ההיריון על כך שאת יכולה לטוס ושאין בעיות רפואיות שיכולות להופיע במהלך הטיסה. האישורים מהרופא צריכים להיות בעברית ובאנגלית וחובה להציג את האישורים לדיילות הקרקע של חברת התעופה בעת העלייה למטוס.

האישור מותנה באישור קברניט הטיסה

לאחר שהצגת את האישורים הרלוונטים לעלות לטיסה לחופשה בחו"ל, האישורים יעברו לבדיקתו של קברניט הטיסה והאישור לעלות על המטוס, לתפוס את הכסא ולהמריא לחופשה שכל כך חלמת עליה בחו"ל, היא באישורו הבלעדי של הטייס הראשי, לכן קחי איתך את האישורים המתאימים והציגי אותם על מנת שתוכלי לעבור את הבדיקות המקדימות בשדה התעופה בצורה הטובה ביותר בשבילך והכי שקטה שיש.
רוצה לקרוא עוד קצת על כיסויים רפואיים…?

לחצי כאן וקראי על…מגוון הכיסויים הרפואיים שקיימים בביטוח נסיעות ליוצאים לחופשה בחו"ל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

3 תגובות

  1. לפני שנה הגעתי בלי האישורים המתאימים ופשוט לא עליתי על הטיסה, קחו את האישורים המתאימים שלא יהיה לכם בעיות בשדה תעופה