כל מה שחשוב לדעת על השכרת רכב בישראל

יש לך רישיון נהיגה אבל אין לך רכב? הרכב במוסך לסופ"ש ותכננת נסיעה ארוכה לצפון הארץ או דרומה? האוטו שלכם טרנטע אבל אתם רוצים ליהנות מחווית נהיגה ברכב חדיש לאורך הנופים המרהיבים של ארץ ישראל? אם ענית על אחת השאלות לחיוב אז כנראה שאתה חושב על השכרת רכב בישראל – אז קדימה לדרך! סע לשלום ו…המשך לקרוא

השכרת רכב בישראל במחירים הכי זולים

השיטה הכי פשוטה למצוא מחירים זולים על השכרת רכב בישראל היא באמצעות מנוע החיפוש הבינלאומי להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם – השימוש בו פשוט ומהיר. בשדה "ארץ" בחרו: ישראל, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב. בסוף התהליך, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות, ולכם לא נותר אלא לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

השכרת רכב בישראל – ממש כמו בחו"ל

אם שאלתם את עצמכם…לא רק תיירים שמגיעים מרחבי העולם לנופש בישראל מבצעים השכרת רכב יכול להיות שהרכב הפרטי שלכם נמצא כרגע במוסך ליומיים שלושה הקרובים ואתם חייבים להיות ניידים ולא במוניות או אוטובוסים, או שאתם מעדיפים להשאיר את הרכב הקצת ישן שלכם בחנייה מתחת לבית ולשכור רכב חדיש, כי הקילומטרז' שתעברו בחופשה הקרובה בישראל הולך להיות גבוה מאוד ולפעמים זה אפילו משתלם כלכלית,
רבים משכירים רכב גדול כדי להעביר דירה או מטען כבד. להשכרת רכבים בישראל יש עוד עשרות סיבות "למה כן"…?! ויכול להיות שיהיו כאלו שיגידו – "למה לא"…?!

הטיפ הכי חשוב – בדקו במנוע השוואת המחירים את המחיר של יום השכרה על סוג הרכב המתאים לכם, וכמובן מי היא חברת השכרת הרכב שנותנת לכם את הרכב המפנק ביותר במינימום עלויות ליום.

איזה רכב תשכרו לחופשה בישראל?

אז הגעתם להחלטה שאתם שוכרים רכב בישראל – ומה עכשיו? איך יודעים איזה רכב לקחת? כמה טיפים חשובים שכדאי ליישם לפני שמזמינים השכרת רכב בישראל.

• בדקו – כמה נוסעים יהיו ברכב בזמן הנסיעה?
• כמה ציוד אתם מעמיסים לרכב, כמה תיקים וכמה מזוודות?
• האם אתם צריכים אביזרים מיוחדים כגון: גגון לרכב או וו גרירה?
• איזה טיול אתם הולכים לעשות עם הרכב? נסיעה סטנדרטית על כבישי ארץ ישראל או טיול שטח מאתגר?

אחרי שתענו לעצמכם על השאלות ותדעו את התשובות, תוכלו לבחור בתוך קטגורית רכבים של חברות השכרת הרכב, את הרכב שמתאים לחופשה ולטיול שלכם בארץ.

תהליך ההזמנה והתוספות לרכב

תהליך ההזמנה של השכרת רכב בארץ פשוט מאוד באמצעות מנוע החיפוש להשוואת מחירים של חברות השכרת רכב בישראל, ומה שנשאר לאר בחירת סוג הרכב הוא להחליט על התוספות שאתם צריכים, כגון:

• ביטוח לרכב כנגד ביטול השתתפות עצמית.
• החזרת הרכב בתחנת השכרה אחרת מתחנת הלקיחה המקורית.
• אביזרים נוספים כמו כסא תינוק, וו גרירה, גגון וכל מה שספק ההשכרה מספק בנוסף בעת השכרת הרכב.

לחץ כאן וקרא אילו ביטוחים לרכב מתאימים לך בחופשה שלך בחו"ל…וגם בארץ!

השכרת רכב בישראל לנהג צעיר

אם אתם רוצים לשכור רכב ואתם צעירים מתחת לגיל 23, או שממש לפני תקופה קצרה קיבלתם את רישיון הנהיגה החדש שלכם ,אתם חייבים לברר עם נציג חברת ההשכרה על התנאים של השכרת רכב בישראל לנהג צעיר או חדש.

נהגים צעירים ששוכרים רכב כפופים לתנאים מחמירים בהרבה מנהגים וותיקים וזאת בגלל הסיכון שלצערנו קיים של תאונות רבות של נהגים ללא ניסיון, שימו לב לעלות ביטוח הרכב ליום שאותו תצטרכו לשלם מראש ולעמלת נהג חדש. 

גובה ההשתתפות העצמית בפוליסת הביטוח לרכב השכור לנהג צעיר או חדש עולה יותר מאשר לנהג וותיק. בכל מקרה – סעו לאט ובזהירות מירבית, החיים שלכם ושל חבריכם לטיול חשובים הרבה יותר מעוד 10 קמ"ש על הכביש.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

5 תגובות

  1. רישיון נהיגה בינלאומי עולה יותר זול במ.מ.ס.י. תיירות. רק 15 ש"ח במקום 29 ש"ח בדואר. חוץ מזה, שהם גם מתחייבים למחיר הנמוך ביותר בהשכרת רכב לחו"ל בישראל.

  2. יצא לי כבר פעמים להשכור רכב בארץ וכל פעם מחליפים את הרכב באחד שאני לא מעוניינת בו, מה יהיה אם המדינה הזו?