מסלול טיול של סופ"ש בצפון ישראל

אז אחרי שטיילנו בכל הארץ החלטנו שהגיע הזמן לעשות את הסילבסטר של 2009-2010 בצפון, ומה היה לנו…

כייף חיים משוגעים באוירה קסומה ורומנטית באויר הצלול של הצפון בסובב הכינרת, רמת הגולן ואזור הגלבוע.

התחלנו את הטיול בהגעה למקום הקסום מעגן עדן ישר לארוחת ערב חביבה ומשם המשכנו לשמפניה ותותים על הדשא צופים על הכנרת המקסימה שלנו שלצערנו רק הולכת ונעלמת עם השנים, אז תמהרו להגיע ותחסכו במים על הדרך…

למחרת הצפנו לרמת הגולן והגענו לקיבוץ עין זיוון , התחלנו את היום בסדנת שוקולד + סיור במפעל השוקולד של דה קרינה והניחוחות והטעמים השאירו טעם של עוד, אפשר להגיד שהוספנו לעצמנו עוד כ5 קילו למסת הגוף שייקח הרבה זמן להוריד.

משם המשכנו לטיול ראנג'רים מפנק ואתגרי לאוהבי האקסטרים שבנינו , הטיול על הראנג'ר לקח כ שעה וחצי וחזרנו מלאי אדרנלין ומלאי בוץ…

תתפלאו , אבל חזרנו למעגן עדן אחר הצהריים אחרי חומוס משובח על הדרך עייפים אך מרוצים וישנו כ 12 שעות מתוקות.

ביום שבת בדרך למרכז הארץ הגענו לגלבוע ועלינו לתצפית עם הרכב עד קצה ההר, שם החלטנו לטייל מעט ברגל,

***ראו הוזהרתם, המקום מלא במוקשי חרא של פרות, אז תגיעו עם נעליים נוספות בתיק***

משם ירדנו ברכב לכיוון ניר דוד שנמצא כ 5דק' נסיעה מזרחה , נכנסו לשמורת טבע שנקראת "גן השלושה" (הסחנא)

ואיך שהוא מצאנו את עצמנו בתערוכת פעמונים ושחזור מאורעות "חומה ומגדל" משנת 1939.

היינו בגן גורו, גן חיות אוסטרלי, שבו אפשר למצוא קנגרויים (אפשר ללטף) ודובי קואלות מתוקים שרוב הזמן ישנים להם על העצים בין הענפים והעלים ותוכלו למצוא עוד חיות שמאפיינות את האזור האוסטרלי על הגלובוס.

לאחר מכן אכלנו צהריים במסעדת "מוזה" שנמצאת במתחם גן השלושה ומשם עשינו טיול רגלי באזור הסחנא שחום המים מגיע ל 28 מעלות ומומלץ מאוד להביא בגד ים ומגבת.

הדרך הביתה טבולה בירוק ובנופים מדהימים לאורך כל הדרך לרקע צלילי מצעד העשור של גלגל"צ…

סעו לצפון הקר, מומלץ בחום!!!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,