לימודי תיירות

הזמן עושה את שלו והנסיון שתרכשו בענף התיירות זהו שכר הלימוד הטוב ביותר שיכול להיות, אבל לפני שתכנסו לעבוד כעובדים לכל דבר בתיירות, בטח תרצו לקבל את הידע הטוב ביותר של מיטב המרצים שמובילים את ענף התיירות במהלך השנים האחרונות.רוצים לדעת איפה אפשר ללמוד בארץ ובחו"ל מקצוע לכל החיים וברמה הגבוהה ביותר…? הגעתם למקום הנכון!

מה לומדים בלימודי תיירות

אז רובכם בטח שואלים "מה לומדים בתיירות…?" אז התשובה קצת מורכבת, אבל עוד דקה של קריאה תתן לכם תמונה רחבה יותר של מה לומדים ואיפה לומדים?!

אלו מרבית מהנושאים והתעודות שתוכלו לרכוש לעצמכם בלימוד תיירות:

  • לימודי גיאוגרפיה שייתנו לכם להכיר במיקרו את הגלובוס וכל יעד שתבחרו לעצמכם על המפה.
  • סוכן נסיעות מוסמך מטעם התאחדות סוכני הנסיעות בישראל.
  • מורי דרך ומדריכי טיולים לאלו ממכם שרוצים גם לטייל וגם לעבוד בתיירות.
  • מפעילי תיירות (תור אופרייטור) שמבצעים את העבודה מאחורי הקלעים בדרך כלל.
  • יועצי טיולים
  • לימודי BA תואר ראשון בתיירות ולימודי מלונאות
  • לימודי BA תואר ראשון בניהול תיירות  לימודי הארחה והסעדה

לחץ כאן לעוד כתבות ומאמרים בנושא לימודי תיירות ובדוק איפה תוכל ללמוד הכל על תיירות ומלונאות ומה מתאים לך!

תמיד יש עוד מה ללמוד

זכרו שבנוסף ללימודי התיירות ולידע שנרכש בארץ, יש עוד מספר נושאים שצטרכו ללמוד ולדעת אם ברצונכם להתקדם לתפקידי ניהול בכירים בענף התיירות בחברות הגדולות והאיכותיות ביותר שנמצאות במשק בישראל.
חברות התיירות מתפתחות בהתאם לטכנולוגיה וחשוב מאוד שתגיעו אם ידע ביישומי המחשב ושתוכלו כמובן לעבוד בסביבה ממוחשבת, 95% מהעבודה של כל עובד בענף התיירות היא בעזרת המחשב במהלך היום יום אלא אם כן תצליחו להתברג בתפקיד מקדם מכירות שתפקידו לבצע ביקורת וקידום מכירות לחברת התיירות בה הוא עובד, או אפילו מדריך טיולים ועובדי הסעדה ואירוח שברוב היום עובדים ישירות מול הלקוח.
בגלל שעולם התיירות הוא מאוד דינמי…
אתם מוכרחים לדעת שכאשר ואתם נכנסים לעבוד בענף התיירות אתם חייבים להיות בעלי יכולות למידה עצמית,
כל יום יוצאים עדכוני מחירים של מוצרים, שיטות עבודה של חברות תעופה וספקים שמשתנים מעת לעת וכמובן ללמוד ולדעת לשלוט במחשב בסיסית ובמערכות מידע חדשות שיוצאות מדי שנה.
ענף התיירות הוא ענף שמושתת על יחסי עבודה בין ספקים, חברות תעופה, סוכני נסיעות והיופי הוא…
שכולם עובדים ביחד בסינרגיה לטובת הלקוח.
לפעמים ללמוד עוד מערכת הזמנות, או עוד מערכת מידע של ספק תיירותי שאיתו אולי תעבדו בעתיד, לא מזיק אף פעם ואפילו גם תורם לכם לרזומה בקורות החיים שתגישו לחברות שאולי בהם תצליחו להשתלב בתפקיד מבטיח ובמקצוע לכל החיים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות