חופשה באיסלנד הרפתקאה אולטימטיבית

איסלנד. להתפעל משמש חצות, לראות את זוהר הצפון, לרחוץ בבריכות גיאותרמיות מחוממות, לטייל בשדות לבה ענקיים או לרקוד כל הלילה באחד ממועדוני הלילה של רייקיאוויק. פעם לא מזמן, כל זה היה בגדר חלום. מעט היה ידוע על איסלנד והתכונות הגיאולוגיות המיוחדות שלה. אך בשנים האחרונות המדינה בעלת השם הקפוא, הפכה ליעד נסיעה חם.

נוף בראשית

איסלנד ידועה בזכות הטבע היחודי שלה, נוף בראשית מרתק הכולל: מפלים מרהיבים, חופי חול בצבעי אדום ושחור, הרי געש פעילים, אדמות מרעה ירוקות שזורות כבשים לבנות, מעיינות חמים, וקרחונים. בנוסף תופעות טבע כמו שמש חצות בקיץ וזוהר הצפון בחורף הם חוויות שצריך לראות כדי להאמין.

היסטוריה איסלנדית

חוץ מהטבע המרתק והבתולי, איסלנד מציעה תרבות עשירה שראשיתה בויקינגים שהיגרו לשם מנורווגיה כדי לברוח מעול המלך ומבנים היסטוריים רבים. ספרות הסאגות היא אחת התרומות החשובות של העם האיסלנדי לעולם ולמי שמעוניין יצא תרגום אנגלי מצויין בהוצאת פינגווין.

חיי לילה תוססים ברייקיאוויק

מי לא שמע על הזמרת ביורק, היא קרוב לוודאי האדם האיסלנדי המפורסם בעולם. בזכותה סצינת המוסיקה האיסלנדית פרצה את גבולות האי ותיירים רבים מגיעים לרייקיאוויק ומבלים במועדונים הרבים שבעיר. בירת איסלנד, העיר רייקיאוויק מאכלסת קרוב ל-60% מאוכלוסיית המדינה המונה 317,000 תושבים. העיר היפה והירוקה מציעה מגוון רחב של אטרקציות וטיולים יום מרהיבים הכוללים בין השאר ביקור בלגונה הכחולה, גייזר ומפל גולפוס, אחד המפלים המרשימים באירופה.

טיול לאילסנד הוא חוויה מושלמת

איסלנד היא יעד נסיעה מושלם למטיילים שרוצים לחוות משהו שונה ומיוחד. טיול לאיסלנד קרוב יותר מתמיד, זה הזמן להגשים חלום. חופשה באיסלנד היא ההרתפקה האולטימטיבית!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

5 תגובות

  1. תודה על התגובות.

    מי שכבר טייל או מתכנן לנסוע לאיסלנד מוזמן ליצור איתי קשר.

  2. מעוניינים לצאת בטיול מאורגן לאיסלנד באוגוסט?
    לפרטים אפשר לפנות אלי.