שבוע של כדורגל בלונדון

אז רציתי לספר לכם על הטיול שלי בלונדון שהיו מוקדש כולו אך ורק למשחקי כדורגל ואם אתם שואלים, היה מדהים!

הגענו בבוקר יום חמישי ללונדון אני ואבי לאחר שהוא הודיע לי בתחילת השבוע שאנחנו טסים ללונדון לראות משחקי כדורגל, הוא עשה לי הפתעה שלא יכלתי לבקש טוב ממנה.

התחלנו את הטיול בביקור בכל מיני אטרקציות ומוזיאונים בלונדון ולאחר מכן ביום שבת הלכנו למשחק הכדורגל הראשון לי בלונדון והוא טוטנהם נגד צ'לסי, ואם זכור צ'לסי זכורה לכם לפני תקופת אברהם גרנט וההצלחה המסחררת שעוברת על הקבוצה הזאת בימים אלו,

אז המחשק היה מעניין וזכיתי לראות את ג'פרנקו זולה, יורגן קלינסמן, סול קמבל ועוד שמות מהגדולים ביותר בעולם הכדורגל, אחרי שזכיתי לראות את צ'לסי מביסה את טוטנהם 3-0 המשכנו לנו בטיול בביג בן, אוקספורד סטריט, מדהם טוסו ועוד עשרות מקומות שבנינו , מי זוכר…?

הרי הגעתי לראות כדורגל וזה מה שאני זוכר וכנראה שבזה הייתי בעיקר מפוקס, לאחר מכן ביום ראשון שזה יום שהרבה משחקי כדורגל מתקיימים בלונדון הלכנו לראות את ווימבלדון נגד אברטון שהתקיים בסלרס פארק שנמצא כעשרים דקות נסיעה מלונדון ואם יורשה לי להגיד זה גם המגרש הביתי של ווימבלדון.

אז אחרי שראינו משחק דל קהל ודל שערים שנגמר ב 1-0 לטובת ווימבלדון המשכנו לנו את הטיול בלונדון בכל המקומות האפשריים, ואז ביום שלישי בשבוע הגיע הרגע הגדול שלי, זכיתי להיות בחצי גביע ליגת המחזיקות בה צ'לסי התמודדה נגד ויצ'נזה מאיטליה מה שנגמר כמשחק מעולה שבו אפילו צ'לסי זכתה לקחת את גביע המחזיקות נגד דורטמונד לאחר כשבועיים בדיוק, מה שיצא לי לראות דרך המסך טלויזיה מהבית, לצערי!

אז צ'לסי ניצחה ובדקה ה 92, אני שמחתי, מאושר עד לשמיים חזרתי לי לארץ וסיימתי לי שבוע של טיולים וכדורגל בלונדון, אני ממליץ לכל חובבי המשחק לעשות זאת אפילו פעם בחיים ואם לא באנגליה אז בספרד, איטליה ואפילו צרפת וגרמניה שמחזיקות רמת כדורגל מהגבוהות בעולם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: