לעבוד בחו"ל רק עם ביטוח נסיעות

גם שאתם נוסעים לעבוד בחו"ל דעו לכם שאתם חייבים ביטוח נסיעות, ולא משנה מה אתם עושים ואיפה אתם עובדים. כל עוד אתם אזרחי מדינת ישראל ומשלמים גם בעת שהותכם בחו"ל ביטוח לאומי, דעו לכם שאתם צריכים ביטוח נסיעות. למה אתם צריכים ביטוח נסיעות, ואיך תדעו איזה ביטוח נסיעות מתאים לכם? הגעתם למקום הנכון!

ביטוח נסיעות כדי שתוכלו לעבוד בשקט

יש לכם כל כך הרבה מה לעשות עד שתמריאו ותתחילו באמת לעבוד בחו"ל ולעשות כמה שיותר כסף, זכרו…כשאתם טסים לחו"ל אתם חייבים ביטוח נסיעות שייתן לכם את הכיסוי הרפואי במקרה של פציעה ופגיעה במהלך השהות בחו"ל.
כל עוד אתם תושבי מדינת ישראל שמחזיקים בתעודת זהות כחולה, משלמים ביטוח לאומי מדי חודש גם שאתם מבלים לכם בחו"ל וגם אם החלטתם לעשות קצת כסף על הדרך, אתם חייבים ביטוח נסיעות כדי שתוכלו לעבוד בשקט!

כשאתם נוסעים לעבוד בחו"ל, דאגו לבדוק מה אופי העבודה שלכם ואיך אתם הולכים לבלות בנוסף לעבודה בשעות הפנויות שלכם בין משמרת למשמרת. אם לדוגמא אתם מתכוונים לעשות סקי במהלך השהות שלכם בחו"ל, דעו שאתם צריכים ביטוח נסיעות לסקי כדי שתוכלו לגלוש בשקט, ואם אתם חושבים שהטיול שלכם יסתכם במכירות של ציורי שמן או מכירות בעגלות? וותרו על ביטוח הנסיעות המורחב ובדקו אילו כיסויים מספיקים כדי לתת לכם לעבוד ולהרוויח בחו"ל בראש שקט.

איזה ביטוח נסיעות מתאים לך?

הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם בוחרים את ביטוח הנסיעות המתאים ביותר עבורכם, ולא פחות חשוב, כזה שלא יכביד יותר מדי על הכיס שלכם, היא השוואה בין פוליסות הביטוח המוצעות בשוק. בעזרת מנוע ההשוואה של סמארט, תוכלו למצוא בתוך מספר דקות את הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. אתם ממלאים את פרטיכם האישיים ואת תאריכי השהות שלכם בחו"ל וממלאים הצהרת בריאות, והמערכת מאתרת עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר, שעליה תוכלו להוסיף כיסויים נוספים, כגון כיסוי לספורט אתגרי או לציוד יקר שאתם לוקחים אתכם לחו"ל. בתום התהליך תוכלו לרכוש את הפוליסה און ליין, בלי צורך במתווכים (במידה ובכל זאת תרצו להתייעץ, תוכלו לפנות לצוות התמיכה של האפליקציה, שילווה אתכם לאורך התהליך ויעזור לכם להשלים את הרכישה.)

ביטוח נסיעות לחו''ל

ביטוח נסיעות בימנו הוא חובה על כל אזרח היוצא מהארץ ועובר את גבולות מדינת ישראל לכל פעילות כל שהיא כגון:

• לעשות כסף בעבודה בחו"ל.
להשכיל וללמוד ברמה הגבוהה ביותר בחו"ל.
• חופשת בטן גב מפנקת בחופים הקסומים בעולם.
נסיעת עסקים גם אם זה לפחות מ 24 שעות.
• טיול תרמילאים ומוצ'לרים מסביב לעולם.
חופשת סקי ופעיליות אקסטרים אחרות.
• וכל סוג פעילות כל שהיא שקוראת מחוץ לגבולות המדינה.

רכשו ביטוח נסיעות כדי שתוכלו לנפוש בשקט ולהיות הכי בטוחים שאפשר גם בחו"ל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

3 תגובות

  1. ופה באמת הטעות של אלו ההולכים לעבוד בחו"ל שהם לא מעריכים את הביטוח ואז מתחילות הצרות להגיע

  2. דניאל שלום,
    לשאלתך בנושא הערכת ביטוח לאחר שנה האופציה הטובה ביותר היא להודיע לחברת הביטוח על השהייה שלך בחו"ל מעל שנה וכמו כן לשלוח לחברת הביטוח הצהרת בריאות שהניך בריא
    ולא נגרם לך כל נזק רפואי או בעיה רפואית במהלך השהייה שלך בחו"ל וכמו כן חברת הביטוח כבר תדאג להעריך לך את הביטוח בהתאם לבקשתך.