סטודנטים בחו"ל? גם אתם צריכים ביטוח נסיעות

קיבלתם תשובה חיובית מהאוניברסיטה בחו"ל ואתם מתחילים ללמוד כבר בשנת הלימודים הקרובה. בשפה אתם בטח כבר משופשפים, את המזוודות סגרתם ומה שנשאר זה רק לבדוק שהטיסה ממריאה בזמן. נשיקה לקרובים, ושיהיה בהצלחה. אבל רגע, ביטוח נסיעות עשיתם? לפני שתתחילו בשגרת הלימודים בחו"ל כדאי לחשוב לפני כן על הבריאות שלכם במהלך השהייה והסיכונים של פציעה וקבלת טיפול רפואי ללא ביטוח נסיעות בחו"ל.

ביטוח נסיעות לסטודנט

שאתם נוסעים לחו"ל אתם חייבים לקחת בחשבון שתקופת השהייה שלכם היא ארוכה ולא תרצו לשלם ממיטב כספכם שחסכתם למטרת הלימודים על טיפולים והוצאות רפואיות…
בגלל זה אתם צריכים ביטוח נסיעות גם כשאתם נוסעים ללמוד בחו"ל כדי שתוכלו ללמוד בראש שקט!

איזה ביטוח נסיעות מתאים לך הסטודנט?

ביטוח נסיעות בחו"ל זה לא משחק ילדים ובטח אתם לא רוצים לבדוק את הגבולות שלכם במבחן של החיים.
אל תדאגו, הכול בסדר גמור!
אבל רק תדעו שגם לכם, הסטודנטים, יש ביטוח נסיעות שייחודי לכם במקרה בו אתם מתכננים שהות בחו"ל למטרת לימודים. קיימים עשרות סוגי ביטוח נסיעות בהתאם לגילכם ובהתאם לאופי הפעילות שלכם בחו"ל.
אם אתם מתכננים במהלך השהייה בחו"ל לעשות ספורט אתגרי ולהמשיך בפעילות האקסטרים שלכם גם בחו"ל, אז דעו שאתם צריכים ביטוח לתרמילאים כמו כל מוצ'ילר בעולם.
הכי חשוב שתדעו שלכל אחד הביטוח שלו!

ביטוח נסיעות – השוואת מחירים

עלות ביטוח נסיעות לחו"ל, במיוחד כשמדובר על שהות ארוכה, היא הוצאה שהיינו רוצים להקטין ככל האפשר – כמובן, מבלי לפגום ברמת הכיסוי הביטוחי שהפוליסה מעניקה לנו. לשם כך כדאי להשוות את מחירי הפוליסות הרלוונטיות מבעוד מועד, ולבחור מביניהן את המשתלמת ביותר. איך עושים זאת? כיום מדובר בתהליך פשוט, שניתן לבצע און ליין מהבית, מתי שנוח לכם, בלי תלות בשעות העבודה של החברה המבטחת או של סוכן הביטוח. מנוע השוואת מחירי ביטוח נסיעות, כמו סמארט, שקישור אליו תוכלו למצוא בהמשך, יבדוק עבורכם את כל פוליסות הביטוח המוצעות בשוק, ויבחר עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר מבין אלה התואמות את צרכיכם. אתם ממלאים את תאריכי השהות שלכם בחו"ל ואת פרטיכם האישיים, לאחר מכן אתם ממלאים הצהרת בריאות (כנדרש בכל רכישה של ביטוח נסיעות), והמערכת מוצאת את הפוליסה הזולה והמשתלמת ביותר. לאחר מכן, תוכלו להוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם (למשל, ציוד יקר שאתם לוקחים לחו"ל, או מצב רפואי מורכב,) ובתוך מספר דקות תוכלו לרכוש לעצמכם ביטוח, שיאפשר לכם לצאת מהארץ בראש שקט.

ביטוח נסיעות לחו''ל

הארכת ביטוח נסיעות בזמן שאתם לומדים בחו"ל

בזמן שאתם יושבים לכם בחו"ל ולומדים למבחן הבא שלכם באוניברסיטה, דעו שהזמן הולך ומתקצר וכל יום שעובר כך מגיע לסופו גם תוקף ביטוח הנסיעות שלקחתם אתכם לחו"ל,
דאגו לרשום לעצמכם להאריך את ביטוח הנסיעות לפחות כשבוע עד שבועיים לפני מועד סיומו…לחץ כאן אם ברצונך לדעת מה חשוב לדעת לפני שמבצעים הארכת ביטוח נסיעות ?! וכמה שזה נשמע קשה זה הכי פשוט שיש!
שיהיה בהצלחה ונסיעה טובה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

4 תגובות

  1. זה פשוט לא נכון לנסוע לחו"ל ללא ביטוח נסיעות מתאים לסטודנטים

  2. אני פעם נתקלתי בחו"ל בלי ביטוח נסיעות מתאים ונפגעתי מזה רבות