עשית תאונה עם הרכב השכור בחו"ל?

אז שכרתם רכב בחו"ל (או בארץ) ואז לצערכם עשיתם תאונה עם האוטו. קודם כל – בדקו שהכל בסדר עם הנפשות הפועלות שמעורבות בתאונה, וכמובן שבמקרה הצורך הזעיקו את שירותי ההצלה הרלוונטים לטיפול בנפגעים וללקיחת עדות ממקום התאונה.

קודם כל בדקו שכולם בריאים ושלמים

הבריאות שלכם ושל המעורבים בתאונה היא הכי חשובה. אם יצא שנקלעתם לתאונה, בדקו את מצבם של המעורבים באירוע והימנעו מלהזיז את הפצועים שבהם! הזזת פצועים לאחר תאונה דורשת מיומנות וידע גבוה במבנה אנטומית גוף האדם, כלומר ליווי מקצועי של רופא, פרמדיק או חובש.

הזמינו את שירותי ההצלה הרלוונטים

במקביל למתן העזרה בתאונה, דאגו לצלצל באופן מיידי לשירותי ההצלה במידת הצורך – כלומר, אם יש נפגעים. אם מדובר בתאונה של נזק בלבד וניתן להחליף פרטים ולהמשיך לנסוע או לעצור בצד ולחכות לגרר – אין צורך להתקשר למשטרה או מד"א.

לפני שאתם לוקחים את האוטו מחברת השכרת רכב בחו"ל דאגו לקבל מהם את הטלפונים הרלוונטים אליהם אתם אמורים להתקשר בזמן נהיגה שילוו אתכם לאורך כל תקופת השהייה בחו"ל ובנהיגה בפרט! עדיף לשמור אותם בטלפון הנייד.

אפשרות אלטרנטיבית היא לא לקנות ביטוח רכב מחברת ההשכרה אלא לחסוך כסף ולקנות את הביטוח ישירות מחברת ביטוח. ניתן לעשות זאת באמצעות המדריך לביטוח רכב שכור בחו"ל. במקרה שעשיתם זאת – שימרו את הטלפון של חברת הביטוח והתקשרו אלייה במקרה של תאונה.

קחו את כל הפרטים שיעזרו לכם אחרי…

• אם היו לכם עדים שראו את כל מה שקרה בתאונה…זה אף פעם לא יזיק, בקשו מהם מספר טלפון ופרטים אישיים.
• בקשו מהנהג שהיה מעורב בתאונה את שם הנהג, ת.ז ומספר רשיון נהיגה בתוקף.
• רישמו מספר רכב, צבע ומספר השלדה של הרכב.
• מספר פוליסת הביטוח רכב של הנהג ושם חברת הביטוח שלו.
• פרטי צד ג' במקרה שיש מעורבים
• צילום בעזרת הטלפון הנייד שלכם אף פעם לא יזיק – כך תוכלו להוכיח מה באמת קרה.

הודיעו לחברת השכרת הרכב על התאונה

לאחר שכל הפרטים נמצאים אצלכם, כולם כבר קיבלו את הטיפול הרפואי והמשטרה דאגה להגיע ולקחת את העדות שלך ושל הנוכחים בתאונה, הודיעו טלפונית לחברת השכרת רכב על התאונה ועל מיקומכם בעת התאונה.
אם אין באפשרותכם לנהוג ברכב והוא "מושבת" הודיעו לחברת השכרת רכב בחו"ל על המצב והם כבר ידאגו לשלוח אליכם גרר. אל תשכחו כמובן את האפשרות לקבל רכב חילופי בסניף חברת השכרת הרכב הקרוב.

זכרו… שעדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע.

שתהיה נסיעה טובה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

3 תגובות