השכרת רכב יוקרה בחו"ל

זה לא חייב להישאר חלום – היום, יותר מאי פעם, פשוט ומשתלם לשכור רכב יוקרה בחו"ל ובמדינות מסוימות אפילו לא ממש יקר לבלות את החופשה שלכם בנהיגה בפרארי, יגואר או קאדילאק יוקרתית. שבו בנוח, חממו מנועים, הכניסו להילוך – ובהמשך הכתבה נספר לכם הכל על איך לשכור רכב יוקרתי בחו"ל בזול – ואיפה מתחילים?!

השכרת מכוניות יוקרה בעולם – כבר לא חלום

השכרת רכב בחו"ל נחשבת לבחירה מאוד משמעותית בחופשה שלכם בחו"ל ולשכור רכב יוקרתי זה כבר לא חלום בלתי מושג – יכול להיות שאתם נמצאים מרחק נגיעה מדוושת הגז של הלמבורגיני שיחכה לכם בשדה התעופה בחו"ל, או הלקסוס השחורה שמחכה לך לסופ"ש הקרוב בסניף השכרת הרכב הקרוב למלון.

בין אם אתם מתעניינים בהשכרת רכב יוקרה בחו"ל או בארץ – מומלץ להשתמש במנוע החיפוש הבינלאומי להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם כדי לראות מיגוון רחב של אפשרויות ביעד ובתאריכים הרלוונטיים עבורכם  – בהשוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב הגדולות הפעילות ביעד, ניתן לחסוך כך אלפי שקלים על השכרת רכבי יוקרה.

מנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם

בדרך כלל השכרת רכבי יוקרה בישראל מתבצעת בעיקר על ידי אנשי עסקים שמגיעים לביקור עבודה בישראל, או מנהלי חברות גדולות שכחלק מחוזה העבודה שלהם ניתנת להם האפשרות לשכור רכב יוקרתי לצרכי יום יום.
אבל לא רק למנהלים… גם לאירועים, חתונה, בר מצווה וכל אירוע יוקרתי אחר שאתם חושבים שמגיע לחתן האירוע להגיע בסגנון הכי יוקרתי שיש – ברכב יוקרה מפנק.

רכבים יוקרתיים

בחברות השכרת רכב בעולם תוכלו למצוא את מגוון הרכבים מהחברות הגדולות והידועות ביותר בעולם כגון:
• פרארי
• למכורי השטח תוכלו למצוא גם את האמר
• לקסוס
• קאדילאק
• רולס-רוייס
•  BMW ומרצדס
• וכל שאר רכבי הפאר שאתם מכירים כל כך טוב!

קטגורית רכבי יוקרה

רובכם בטח שואלים באיזה קטגוריית רכבים ממוקמים רכבי היוקרה שנמצאים בסניפי השכרת רכב בישראל…ובחו"ל?! אז רכב יוקרה כמו שהבנתם ממוקם גבוה מאוד בשרשרת הרכבים, כי יונדאי גטס לא תצליח לעולם להגיע ליכולות ולחוזקות שיש ללמבורגיני חדשה שרק אתמול פתחה את הקילומטר הראשון.

הטיפים הטובים ביותר להשכרת רכב בחו"ל

אז החלטתם שאתם שוכרים רכב יוקרתי בחו"ל ועכשיו אתם שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים…?  כשאתם לוקחים את הרכב אתם רוצים להרגיש הכי בטוחים שיש וליהנות ככל שאפשר, לשבת על מושבים מרופדים ובמקרה שתרצו גם מעור… ומה עוד, אתם שואלים?

ממש בלחיצה על הקישור תוכלו לקרוא על טיפים להשכרת רכב.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

2 תגובות

  1. הי, היום אפשר ללכת לדואר ולשלם שם סכום של 25 ש"ח ולהפוך את רישיון הנהיגה הישראלי לרישיון נהיגה בינלאומי מוכר כמעט בכל העולם. עם הרישיון הזה אפשר לגשת לכל חברת השכרת רכב בחו"ל ובוודאות מקבלים שם את הרכב. מה שמעניין אותם שם זה לקבל את התשלום ואם יעצור אתכם שוטר, אז עם הרישיון הבינלאומי אתם מכוסים.
    זה רעיון מעולה לנצל את זה כדי להשכיר רכבי יוקרה, אם כבר אז כבר. אני הייתי בצרפת והשכרתי שם מרצדס, הרגשתי כמו עשיר בתוך אחד הסרטים. איזה כיף היה לעבור ליד מגדל אייפל עם האוטו הזה, אין, בחיים אני לא אשכח את הטיול הזה, חוויה של פעם בחיים.