דרושים סוכני נסיעות בענף התיירות

להיות סוכן נסיעות בענף התיירות זה אומר להיות הכי מקצועי שיש, הכי אמין שיש והכי חשוב ללמוד וכמה שיותר…בישראל ישנם מאות משרדי נסיעות שעושים עבודתם נאמנה במיוחד וכאשר גם אתם תרצו לצאת לחופשה השנתית שלכם בחו"ל…או בארץ כדי שיהיה לכם על מי לסמוך…רוצים גם אתם להיות סוכני נסיעות? הגעתם למקום הנכון!

בשביל להיות סוכן נסיעות בשנות ה 2000

בשביל להיות עורך דין אתם צריכים תואר במשפטים ובשביל להיות רופא מומחה יידרשו לכם מספר שנות לימוד לא קטן בשביל לקבל את תעודת הדוקטור, אבל מה צריכים בשביל להתחיל ולהיות סוכני נסיעות אתם בטח שואלים…?!
עד לפני מספר שנים סוכן נסיעות היה מי שברשותו תעודת סוכן נסיעות מורשה מטעם "התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות בישראל", אבל לא עוד…היום בשנות האלפיים אפשר לראות שסוכן הנסיעות נעלם לו מהחזית הפרונטלית של סגירת החופשה והטיול בחו"ל…וגם בארץ אל מול הלקוח.
התופעה של ההעלמות סוכני הנסיעות מהשטח לא באמת נעלמה אלא ש…מרביתם עברו למרכזי הזמנות גדולים שנותנים שירות ומכירה ללקוחותיהם בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית במאה ה 21 וכניסת האינטרנט לעולם שהביאה עלייה דרמטית במחפשים מידע והרוכשים מוצרי תיירות ישירות מאתרי האינטרנט שמסתובבים להם בהמוניהם ברשת.

גם אתה יכול להיות סוכן נסיעות

גם אם אין לכם תעודת סוכן נסיעות מורשה, אתם עדיין יכולים למצוא עבודה בתיירות כסוכני נסיעות ואיך אתם עושים זאת…
• בשביל לעשות תיירות אתם חייבים לדעת לתת שירות איכותי.
• אם יש לכם כישורים ומיומניות מכירה גבוהות.
• יכולות למידה של מערכות מידע ממוחשבות שיהיו החברים הטובים שלכם במרבית יום העבודה.
• וכמובן שאין דבר העומד בפני הרצון ואם תרצו לעבוד בתיירות ויש לכם פלפל אתם בפנים.
כיום לא נדרשת תעודת סוכן מורשה בשביל לעבוד כסוכן נסיעות ומה שאתם צריכים זה את היכולות האלו שישימו אתכם כמה שיותר גבוה כעובדים בענף התיירות.

אבל זכרו…

אם אין לכם תעודת סוכן נסיעות מורשה אתם עדיין לא נחשבים על הנייר לסוכני נסיעות, אלא לאנשי מכירות העוסקים בענף התיירות, רק לאלו בעלי הוותק במקצוע של 3 שנים ומעלה ישנה האפשרות לעבור מבחנים מטעם התאחדות סוכני הנסיעות שישמו אתכם על המפה כסוכני נסיעות בישראל.

לדעת הכל מהכל

לסוכן נסיעות נדרשת מיומנות בשירות ומכירה כפי שכבר אמרנו ולמכור זה למכור ולא משנה אם זה פלאפון, מזגן או טיסה לניו יורק…
אבל בכל זאת תצטרכו להיות מיומנים ולדעת לתת ללקוח את מבוקשו שיכול להיות אחד או יותר ממוצרי התיירות כגון:
ביטוח נסיעות לחו"ל כדי שהלקוח שלכם יוכל לנפוש בשקט.
• שירותי לינה ואירוח בתי מלון בחו"ל…ובארץ!
• טיסות צ'ארטר לאלו שמחפשים את הנופשון של חופש, נופש ובטן גב.
• וגם טיסות סדירות מורכבות שתצטרכו בעצמכם להרכיב על אחת ממערכות המחשוב איתה עובדת סוכנות הנסיעות בה התחלתם לעבוד.
השכרת רכב בחו"ל…ובארץ!
• טיולים מאורגנים.
• הפלגות נופש
• ושירותי קרקע נוספים כמו פאסים לרכבות, כרטיסים לאטרקציות בעולם וכל שירות נוסף שפועל בחו"ל ויש לו נציגות בארץ ויש לו נציגות בישראל שיכולה לספק את השירות המבוקש.

שיהיה בהצלחה ומזל טוב לרגל התפקיד החדש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות

  1. היום כל אחד יכול להיות סוכן הנסיעות של עצמו ולעשות את ההזמנה לחופשה של עצמו באינטרנט ולשאת בכל האחריות בתוצאות. אבל אם אתה מחליט בכל זאת ללכת לסוכנות נסיעות כדי שמישהו מיקצועי יבצע עבורך את ההזמנה – הכי בטוח שיעשה את העבודה עבורך מישהו שלמד את המקצוע, יש לו נסיון, יודע לתת יעוץ – ולא רק יודע למכור.
    אז שומר נפשו ירחק מכל השרלטנים שאינם מקצועיים ושלא אושרו על ידי בתי ספר מוכרים!