ביטוח מטען וכבודה בביטוח הנסיעות שלך

כמו שחשובה לכולנו הבריאות במהלך הטיול בחו"ל ובכלל, כך גם החשיבות לציוד האישי והכבודה האישית של כל אחד הנוסע לחופשה וטיול בחו"ל…וגם בארץ, גם את סעיף הביטוח של הכבודה, הציוד והמטען האישי תוכלו למצוא בביטוח נסיעות לחו"ל.

מה זו בכלל הכבודה ועל מה אנחנו מדברים

הכבודה זוהו בעצם הציוד האישי אותו אתם לוקחים אתכם לחופשה ולטיול בחו"ל וחשוב מאוד שגם הציוד שלכם יהיה מבוטח אם קרה ונגנב, ניזוק במהלך הטיסה לחו"ל או ש…נעלם לו בפתאומיות כאילו בלעה אותו האדמה.
אז תחשבו רגע…
כמה חשוב לכם שהציוד האישי אותו ארזתם במזוודה ושלחתם לתא המטען במטוס יחזור בשלום…?!
התכשיטים שלך, הביגוד היקר עליו השקעת את מיטב כספך וגם המזוודה שעלתה בלי שום קשר הרבה מאוד כסף.

בשביל שתהיה אחראיות על הציוד שלכם, הכבודה והמטען האישי אותו תעבירו לאחראיות חברת התעופה איתה תטוסו לחו"ל, חשוב שתרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל שיבטח אתכם בפני כל הנזקים שיכולים להיגרם לציוד שכל כך יקר לליבכם!

ביטוח מטען וציוד אישי בשביל השקט הנפשי שלך

אבל בשביל שיהיה לכם שקט נפשי שאתם נוסעים לחו"ל אתם חייבים לדעת, ביטוח הנסיעות שבתוכו קיים סעיף ביטוח מטען הוא מוגבל, ולמה…?
כי הביטוח עצמו מכסה את הכבודה, הציוד והמטען האישי שלכם עד לסכום מסויים שזה אומר,
שאם בתוך המזוודה שלכם ישנו ציוד ששווי למעלה מ 2000 $ וסעיף הכיסוי למטען אישי בפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם הוא עד 1750$, אז קחו בחשבון שההחזרים שתקבלו לאחר שתבצעו תביעה מסודרת לחברת הביטוח ממנה רכשתם את פוליסת הביטוח היא עד גובה סכום הביטוח,
ומה אם ההפרש שנותר…?
כנראה שתצטרכו להתמודד אם העובדה שלא תקבלו יותר מזה ולכן דאגו לבדוק לפני רכישת ביטוח הנסיעות את גובה הכיסויים של ביטוח המטען והציוד האישי,
ושלא תגידו שלא אמרנו לכם…כמו שהרכב אותו שכרתם מחברת השכרת רכב בחו"ל חשוב לכם ובגלל העובדה שהוא חשוב לכם ויש לכם אחראיות גדולה מאוד, אתם דואגים לבטח אותו לפני שתשלבו לראשון ותתחילו בנהיגה, ככה גם יש חשיבות למטען, הציוד והכבודה האישית שלכם, אז דאגו לרכוש ביטוח נסיעות לפני שתצאו לחו"ל כדי שתוכלו לנפוש בשקט.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

4 תגובות

  1. אני עדיין בפרשיה של אובדן המזוודה שלי במטוס
    ואני חייבת לצייו שזו לא הפעם הראשונה

  2. אכן כן 🙂

    אבל הכל תלוי בשדרוג של פוליסת הביטוח אותה אתה רוכש,
    תודה רבה וטוב שציינת זאת בפנינו.

    נשמח לשמוע תגובות נוספות על כתבות נספות באתר!

  3. אתם לא חושבים שכדאי לציין שהרבה פריטים מוגדרים כפריטים יקרי ערך (לרבות מצלמות, ציוד צלילה והרבה דברים אחרים) והביטוח בד"כ מוגבל ל 200$ לפריט ו 500$ סה"כ???