השכרת רכב לנהג חדש

אז החלטת שאתה נוסע לחופשה בחו"ל או בארץ, את/ה נהג חדש ואתם רוצים לשכור רכב. אז מה עושים? מאיפה מתחילים? ומה צריך לדעת הנהג החדש לפני ששוכרים את הרכב בארץ או בחו"ל? כל התשובות מחכות לך ממש כאן!

השכרת רכב לנהג חדש – איתור המחירים הכי זולים

כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכבים לנהג חדש במועד ובמיקום שרלוונטיים עבורכם – השתמשו במנוע החיפוש הבינלאומי להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב, מלאו את כל השדות בתיבת החיפוש:

 

 

מעוניין לשכור רכב בישראל? עבור לכתבה: השכרת רכב לנהג חדש בישראל – המדריך המלא

מי מוגדר "נהג חדש"?

נהג חדש הוא זה שקיבל רישיון נהיגה חדש על פי תקנות התעבורה של מדינת ישראל, כאשר במשך שנתיים נחשב הנהג ל"נהג חדש" מיום הוצאת רישיון הנהיגה. לנהג חדש בישראל יש תקנות והגבלות מיוחדות עקב הסיכון של הנהג החדש, בגלל היעדר הניסיון. נהיגה צריכה להיות בזהירות מירבית אצל כל נהג – ואחת כמה וכמה כאשר מדובר על נהג חדש שעולה על הכביש ללא ניסיון וללא היכרות מקיפה עם תרבות הנהיגה הישראלית.

חלק קטן מההגבלות והתקנות שחלים על נהגים חדשים בישראל הם:
• הצגת שילוט מתאים בהתאם להנחיות משרד התחבורה – שלט "נהג חדש" בשמשה האחורית של הרכב..
• הגבלה על מספר הנוסעים ברכב כאשר הנהג החדש הוא זה שנוהג.
• הימנעות מעברות תנועה חמורות שיכולות להביא לשלילת הרישיון במקום.
• קורס רענון מקיף על פי הנחיות משרד התחבורה שמתעדכנות מפעם לפעם

השכרת רכב לנהג חדש

השכרת רכב בחו"ל או בארץ היא חוויה שמשפרת את הטיול בצורה משמעותית וחשוב לדעת שלנהגים חדשים שמחליטים לשכור רכב, יש הגבלות בעת השכרת הרכב שחשוב להכיר לפני שמחליטים לתת כרטיס אשראי ולשלם, להיכנס לרכב ולהתחיל בנסיעה. כיום מרבית מחברות השכרת הרכב נמנעות מלהשכיר רכבים לצעירים ולנהגים חדשים, בגלל הסיכון שכרוך בכך והביטוחים הנוספים שצריך הנהג החדש לעשות בתוספת תשלום.

השכרת רכב במרבית מחברות השכרת הרכב בעולם היא מגיל 21 ומעלה. כאשר נהג חדש שוכר את הרכב ועומד בגיל המתאים, צריך לדעת על ההגבלות השונות כגון גובה ההשתתפות העצמית של הנהג החדש שגבוה הרבה יותר מזה של הנהג הוותיק על הכביש. בחלק מהמדינות בעולם ישנה הגבלה על הגיל בו יוכל הנהג לשכור את הרכב, וחשוב לעשות בירור מקיף עם חברת השכרת הרכב וספק ההשכרה על קטגורית הרכב שתוכלו לקחת בתור נהגים חדשים.

ישנן מדינות בעולם וחברות השכרת רכב רבות בהן השכרת רכב יוקרה ורכבי שטח מוגבלים לגיל מסויים ומעלה, כך שאם אתם בני 21 ואתם נהגים חדשים על הכביש דעו שיכול להיות שהרכב היחיד שתוכלו לשכור הוא מקטגורית הרכבים הזולה יותר שיספיקו לצרכים שלכם כמעט בכל המיקרים.

שתהיה נסיעה טובה וחופשה מהנה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

6 תגובות

  1. אני בת 54 נהגת חדשה מסיימת בתחילת אוקטובר שנה זו את ה"נהג חדש" נוסעת לשוויץ ורוצה לשכור רכב, האם יש לי מגבלות עקב הנהג חדש? האם כאשר אני מנפיקה רשיון נהיגה בינלאומי מוטבע ה"נהג חדש"?
    תודה מראש על תשובה

  2. אביבה שלום…
    כל חברת השכרת רכב הפועלת בגזרת הצפון, אנחנו ממליצים לנסות את חברות השכרת הרכב הפופולאריות, כגון: אוויס, שלמה סיקס וכדומה.

  3. שטויות… אני לא מבין מי יוצא מתוך נקודת הנחה מטומטמת ש"נהג חדש" רק בבגל שהוא נקרא כך בעל יותר סיכויים לעשות תאונה לא עלינו. יש הרבה פרמטרים אחרים. גיל הנג. כשירות. מידת הזהירות (אפשר לבדוק לפי הרשעות) אני בהגדרה שלי "נהג חדש" ואני נוהג יותר טוב מהרבה נהגים שאין לי מושג מי נתן להם רישיון. יש לי רישיון מ24/11/10 וטפו טפו טפו לא שרטתי אפילו אוטו אחד… סה"כ דו"ח חנייה (שגם הוא לא מוצדק, איחרתי ב3 דקות למדחן)