לעבוד בתיירות בעולם של טכנולוגיה

ההתפתחות הטכנולוגית של המאה העשרים ואחת הביאה איתה לא מעט שינויים חיוביים כמו ההשפעה על מרבית מהחברות במשק הישראלי, שהבינו שכל עסק כיום מושתת על טכנולוגיה שממנפת את העסק,
וכך גם ענף התיירות שהושפע מההתפתחות הטכנולוגית וההתקדמות, רוצים לקרוא עוד לעבוד בתיירות בעולם של טכנולוגיה…? הגעתם למקום הנכון!

הטכנולוגיה בענף התיירות

טכנולוגיה היא בעצם תחום דעת העוסק בחיפוש פתרונות מעשיים כמענה לצרכים אנושיים, תוך ניצול חידושי המדע שקשור בדרך כלל לייצור כלים חדשים ומחודשים ופיתוחם לצרכי המערכת והתעשייה בה משתמשים בהם.
התיירות לעומת הרבה ענפים אחרים במשק בארץ ובעולם היא אחת מהתעשיות המפותחות והמתפתחות ביותר שקיימות בשנות האלפיים.
בענף התיירות בגלל התפתחותו ופיתוחו כענף כלכלי מוביל ברחבי העולם, הוא מושפע משינויים טכנולוגיים ופיתוחים שונים שנעשים בהתאם לצרכי הענף והארגון התיירותי על פי דרישותיו.

בענף התיירות ישנו שימוש רחב היקף במערכות מידע ומערכות אינטרנטיות כגון:
• מערכות GDS שבהם סוכני הנסיעות משתמשים ככלי לביצוע הזמנה ללקוח ומתן מידע ללקוח בזמן אמת בכל הנוגע לטיסות וזמינות המקומות על הטיסה.
• מערכות FIT און ליין שבהם ישנה אפשרות לסוכן הנסיעות לבדוק זמינות של תפוסות בתי מלון ברחבי העולם.

כל מערכות המידע בתיירות כיום כוללות גם את ענפי השכרת רכב בחו"ל והשירותים הנלווים שמרכוזים בסופו של דבר בעולם האינטרנט כמו ביטוח נסיעות, רכבות בחו"ל ומידע תיירותי נרחב המשמש כרשת גלובלית, שבה יכול הלקוח לבדוק את מבוקשו באתרי חברות התיירות שבונות בליווי חברות היי טק, אתרים ומערכות מידע שונות לצרכיהם ולצרכי לקוחתיהם.

העסקים הקיימים בענף התיירות מחוייבים להתפתחות טכנולוגית כגון:

• אתרי אינטרנט להזמנות ומידע לסוכניות נסיעות,
• שימוש נרחב באימייל לצרכי עבודה יום יומיים,
• ושימוש בסביבה ממוחשבת כגון תוכנת חלונות של מייקרוספט ותוכנות ניהליות כגון אופיס,

הצורך הבסיסי בטכנולוגיה מתקדמת היא לעזר לסוכן הנסיעות ולדרושים בתיירות שיוכלו לספק את השירות הטוב ביותר שטמון בפיתוח הטכנולוגי של ענף התיירות, במינימום זמן שנדרש ובהתאם לצרכי הלקוח, תוך התייחסות לשימור הלקוח וקבלת שירות פעם נוספת בסוכנות הנסיעות ממנה ביצע את רכישת המוצר התיירותי לראשונה וזאת עקב תחרות רבה בענף התיירות ובייחוד בתחרותיות שקיימת בענף התיירות בישראל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות

  1. לעבוד כסוכן נסיעות זו עבודה הכי משתלמת בענף התיירות לדעתי.