איך מורכב מחירון השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בחו"ל זה אחד השירותים שיעשו לכם את חווית הטיול בחו"ל הרבה יותר מרתקת ומעניינת, ובעיקר – הרבה יותר נוחה וגמישה. בוודאי יצא לכם לשאול את עצמכם לא פעם ממה מורכב המחיר של הרכב אותו שוכרים לשימוש יום יומי בחו"ל ועל מה אתם בעצם משלמים? הגעתם למקום הנכון בו תמצאו את כל התשובות לכל השאלות!

חיסכון כספי בהשכרת רכב בחו"ל

כדי למצוא את המחיר הכי זול על השכרת רכב בחו"ל במיקום ובתאריכים הרלוונטיים, השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם המופיע בדף זה

השכרת רכב בחו"ל בשביל חווית טיול מרתקת יותר

רכב אתם יכולים לשכור כמעט בכל מקום בעולם כדי להפוך את חווית הטיול הרבה יותר קלה, מעניינת ומרתקת. השכרת רכב בחו"ל נועדה בשביל שתוכלו לוותר על הנסיעה במוניות, באוטובוסים והכל בשביל שההתניידות שלכם ממקום למקום בחו"ל תהיה כמה שיותר נוחה וידידותית – אחרי הכל, מדובר על חופשה.

המחירון של השכרת רכב נקבע על פי…

מחירון השכרת רכב משתנה כמובן בין חברת השכרת רכבים אחת לאחרת, ובד"כ מורכב מכמה סעיפים שמשפיעים על מחיר ההשכרה אותו תשלמו לחברת השכרת הרכב ליום כגון:

גודל הרכב: מחיר הרכב נקבע על פי גודל הרכב, על רכב מקטגורית רכבים נמוכה יחסית בו ניתן להסיע עד 4 נוסעים בו זמנית, תשלמו זול יותר מרכב בקטגורית רכבים שבו ניתן להסיע 7 נוסעים.

ימי ההשכרה: ככל שתשכרו את הרכב לתקופה ארוכה יותר כך תשלמו מחיר נמוך יותר על כל יום של השכרה. בדרך כלל על השכרת רכב ליומיים עד שישה ימים, תשלמו מחיר גבוה יותר על כל יום השכרה בהשוואה להשכרת רכב ל 7 ימים ומעלה.

גיל הנהג: מחיר השכרת הרכב יקר יותר במידה והנהג הינו "נהג צעיר", כאשר בדרך כלל אצל חברות השכרת הרכב, נהג צעיר הינו נהג עד גיל 24, אך מומלץ לבדוק זאת בעת השכרת הרכב. יש גם חברות השכרת רכב בעולם שמבקשות תוספת מנהגים מעל גיל 70.

ביטוח רכב: ככל שתבטחו את הרכב, כך תשלמו מחיר גבוה יותר ובצדק, אך זכרו… ביטוח רכב בעת השכרת הרכב מונע ממכם כאב ראש וחסכון בכיס במידה ותעשו תאונה עם הרכב.

ציוד חורף: אם החלטתם לשכור רכב במדינות בהם החורף בשיאו, צפו לתוספת מחיר מזערית של הציוד הנוסף כמו: גגון סקי, שרשראות שלג וצמיגי חורף.

ציוד נוסף: בררו אילו תוספות דרושות לכם, כמו כסא תינוק ומכשיר ניווט לוויני GPS, והזמינו אותן מראש בעת הזמנת המכונית.

מבצעים: מי לא אוהב מבצעים…? כולנו, וכמה שיותר. מעת לעת נוהגות חברות השכרת הרכב להוציא מחירים אטרקטיביים לאלו המעוניינים להזמין שירותי השכרת רכב בחו"ל כמה חודשים מראש ולחסוך כמה עשרות אירו במקרה הטוב, קבלת ימי השכרה במתנה ואפילו טנק דלק ראשון על חשבון הבית.

עונה – השכרת רכב בקיץ יקרה יותר כי מדובר על עונת התיירות, גם בתקופת החגים ייגבו מחירים יקרים יותר על השכרת רכב מאשר בתקופות שאין חופשות מבית הספר ולכן התיירות לא בשיאה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1