סין על רגל אחת

סין הענקית והמסתורית, שלהבה תמיד את דמיונו של האדם באשר הוא. התרבות, המבנים, השפה, התיאטרון וכמובן האוכל – כל אלה ועוד מושכים מיליוני תיירים מדי שנה,

כיאה למדינה גדולה, עם היסטוריה של אלפי שנים, מציעה סין מאגר בלתי נדלה של אתרי תיור וטיול ולא משנה אם בחרתם בטיול מאורגן של שבועיים, או בטיול תרמילים של חצי שנה, מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת.

בהנחה שמי שנוסע לסין, יודע – פחות או יותר – באילו מקומות הוא מתעתד לבקר וקרא כבר את כל מדריכי התיירים שמספרים על החומה הגדולה, העיר האסורה, ארמון הקיץ, מופעי הקונג פו, מטעי התה, פסל בודהא הענק, מכון מחקר לדובי פנדה, פסגת ויקטוריה, לוחמי הטרה קוטה ועוד ועוד ובהנחה שמי שבירר את כל הדרוש כבר קיבל את החיסונים הדרושים, עשה ביטוח נסיעות מתאים והצטייד בתרמיל גדול מספיק, אז כל שנותר הוא לתכנן היטב את המסלול, מקומות הלינה ודרכי התעבורה ולצאת לדרך.

במסגרת התכניות שעשיתם ובהתאם לתקציב שלכם, אולי כדאי לוותר על רכישת סוני פלייסטיישן בדיוטי-פרי לטובת רהיט סיני אותנטי, שילווה אתכם עוד הרבה שנים אחרי שהפלייסטיישן ישבוק. בנוסף, אפשר להעביר יום שלם של ארוחות בסין בסכום של 5 – 10$, מה שמשאיר עודף למופעים ואטרקציות. את כל אלה מומלץ לקחת בחשבון, כאשר מתכננים תקציב לנסיעה, כולל אמצעי תעבורה.

התניידות ממקום למקום בסין תלויה – לא רק בתנאי הדרך, אלא גם במרחק. ישנם מקומות שעדיף לטוס אליהם, כמו למשל מבייג'ינג להאנג'ו, משנחאי לשיאן, משיאן לצ'נגדו, מצ'ונגצ'ינג לגוילין ועוד ערים שהתנועה ביניהן באמצעות טיסות פנים נוחה יותר.

גם רשת הרכבות מציעה נסיעה מהירה לטווחים ארוכים (כדאי לקחת בחשבון שאין תנועת רכבות לטיבט וממנה, למעוניינים להגיע גם לשם. בנוסף, יש צורך באישורים מיוחדים). סין משופעת גם בנהרות ואגמים ואפשרויות השיט כוללות סירות על אגמים רחבי ידיים לשם הנאה ומעבורות שהן שיטת המעבר הנוחה והפופולרית לאי הונג קונג. בסופו של דבר, ההוצאה המשמעותית ביותר תהיה על כרטיסי הטיסה לסין ובחזרה, או שתתחילו לשחות…

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: