ביטוח השכרת רכב

כאשר אנחנו זקוקים להשכרת רכב למטרות של חופשה בארץ או בחוץ לארץ או לכל מטרה אחרת, אנחנו מן הסתם מחפשים דרכים להוזלת עלויות, מלבד גודל הרכב ותוכניות ההשכרה השונות, כדאי לברר היטב על הביטוח שמגיע עם השכרת הרכב, מכיוון שישנם מספר רב של אפשרויות ביטוח וכתוצאה מכך ישנה אפשרות לצמצם עלויות גם בתחום זה.

דבר ראשון שכדאי לזכור הוא שביטוח השכרת רכב הוא לא רק מעין מצב של אין ברירה, כלומר "אני חייב לעשות את הביטוח אז אני אקח את הביטוח הכי זול שמציעים לי ואגמור עניין". הביטוח של הרכב אמור להגן עלינו, הגנה מפני גנבה של הרכב המושכר בזמן שהוא נמצא ברשותנו, הגנה מתאונות דרכים שבה אנחנו עלולים להיפצע, הגנה מפניי גניבת הרכוש שנמצא בתוך הרכב, הגנה מפניי נזקים חיצוניים שנגרמו לרכב בזמן שהוא היה ברשותנו וכדומה.

נכון שאנחנו מעדיפים שלא לחשוב על כל האסונות הללו, אבל אין ברירה, לפעמים הם יכולים לקרות ועדיף לנו להיות מכוסים כדי שבאמת נוכל ליהנות מטיול שקט ומהנה.

המטרה שלנו בבחירת ביטוח השכרת רכב היא מצד אחד כמובן להיות מכוסים מכל צרה אפשרית ומצד שני לחסוך בעלויות הביטוח.

לכן הרבה פעמים כדאי להשכיר רכב באמצעות סוכנות השכרת רכבים מוכרת ומקצועית, כדי שנוכל להבין מה באמת הביטוח מציע לנו וכיצד אנחנו מכוסים על ידו. בנוסף עשיית ביטוח רכב אצל חברה אמינה ידועה ומקצועית יכולה להבטיח לנו שאם חלילה נגיע לידי כך שנצטרך לממש את הביטוח בעקבות נזק לרכב או חלילה לנו, יהיה לנו למי לפנות וממי לקבל שירות.

לפעמים עשיית ביטוח זול להשכרת רכב, אצל סוכנות לא מוכרת כשהתנאים של הביטוח לא ידועים לנו יכולים לגרום לנו לצרות צרורות בעתיד.

לסיכום אפשר לומר שני דברים חשובים בנוגע לביטוח השכרת רכב האחד הוא שאפשר למצוא ביטוח ראוי במחירים נמוכים יותר אשר יוזילו את העלויות שלנו, והדבר השני והלא פחות חשוב הוא, שכדאי לעשות ביטוח בחברה מוכרת, אמינה ובעלת ניסיון כדי שאם חלילה נזדקק לעזרת הביטוח יהיה לנו למי לפנות.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: