מה נשתנה הפסח הזה משנה שעברה

ולאן פנינו מועדות השנה…? אז בטוח שהפסח הזה אנחנו אוכלים את אותה המצה, אבל לא ממש בטוח שנטוס לאותם היעדים שטסו מרבית מהישראלים בפסח של השנה שעברה, אז מה יהיו היעדים האטרקטיביים שיטוסו השנה מרבית מהישראלים בחו"ל…? וכמובן שלא נזניח את "ארץ ישראל של כולנו היפה והפורחת" חשוב לציין שכל המידע תומצת באדיבות חברות תיירות ואנשי ענף בכירים, שהתראיינו לאתרי התיירות הגדולים ברחבי הרשת , בהמלצת טרוול אינפו…הכל על חופשות וטיולים בחו"ל וגם בארץ!

שהפסח הזה הישראלים יטוסו ל…

אז הפסח הזה כמו שזה נראה מדובר על כ 400 אלף ישראלים שיבלו את החג בחו"ל אף על פי הערכות שדיברו על כמויות קטנות יותר של נוסעים, טורקיה כמובן בראש התיירות שתצא השנה בפסח, למרות המצב ששורר בין המדינות, ארה"ב גם פופולארית הפסח הזה בעיקר לניו יורק ולוס אנג'לס, איטליה, גרמניה וצרפת… לא שוכחות גם לרשום לזכותם נקודת זכות.
על פי חדשות התיירות בכתבתם.
עוד מדווח על יעדי תיירות מבוקשים שיעלו השנה לכותרות כמו יפן שהשנה חוגגת את חג "ניצת הדובדבן" בחג הפסח, ותיאלנד שרושמת גם זינוק מרשים בביקושים לקראת חג הפסח.
על פי פספורט ניוז בכתבתם.

ובישראל העיר המבוקשת בפסח הזה היא…

בצפון הארץ מדברים על תפוסה מלאה של ישראלים ותיירים, שלנים בחדרי אירוח ומלונות בפסח הזה וכמובן שאתרי האטרקציות הגדולים בצפון הארץ, מתוכננים לבואם של אלפי מבקרים מדי יום.
על פי Educational בכתבתם.
אילת כנראה תהיה הנפגעת היחידה מנושא התפוסה בצפון בפסח הזה, אף על פי שאלו שמחפשים את החום הדרומי, הים הקריר והנופש, עדיין יכולים למצוא חדר פנוי ברגע האחרון באילת, ואם לא בפסח הזה אז בקיץ הזה!

אז לאן אתים טסים השנה

בהתחשב בכך ש 36% מהעונים על סקר האתר, דיווחו שהם יטוסו השנה רק פעם אחת לחו"ל, כנראה שהיעד בערכה שפסח משפיע רבות על תחילת העונה בענף התיירות כבר מספר שנים, היעדים יהיו הנופשונים הקייצים והמרעננים, שנותנים לכל נופש ותייר, רענון וחידוש כוחות לשנה של עבודה קשה ומספקת.
בארץ כמו בכל שנה, היעדים המועדפים על הישראלים שיחליטו לנפוש בארץ יהיו אילת וים המלח ועל התיירים כמובן שת"א וירושלים שתמיד היו הפופולאריות ביותר ובעלייה מתמדת.

אז לאן אתה תטוס השנה כבר החלטת…?
ושיהיה חג פסח שמח ועונת טיולים מוצלחת.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: