יום העצמאות לצאת ולטייל

מה יכול להיות טוב יותר מלצאת ולטייל ביום העצמאות, היום בו כל המדינה חוגגת את יום עצמאותה של מדינת ישראל בחגיגות, מופעים, טיולים ברחבי הארץ שמלווים בנפנוף המנגל וריחות בשרים לכל עבר…שיהיה חג שמח ויום עצמאות מהנה.

יום ההעצמאות 2010 יום של טיולים

יום העצמאות הוא יום של טיולים בארץ, כי אם כבר יום חופש מהעבודה אז הכי כייף זה לצאת ולחגוג עם כל עם ישראל, לאלו שהספיקו לצאת לחו"ל לפני כניסת יום העצמאות, לבטח הסתפקו בחופשה קצרה בטיסה או הפלגת נופש לטורקיה, יוון ושאר אזורי המזרח התיכון, עקב התפרצות הר הגעש שדאגה לכסות את אירופה בענן אחד גדול שמשבש את נתיבי התעופה של המטוסים, כאשר כל חברת תעופה בעולם העוברת מעל אזורי אירופה דואגת נמרצות בעשרות דרכים ומסלולים מסובכים להחזרת המטיילים, התיירים ואנשי העסקים בחזרה אל ביתם.
נשארתם לעשות את יום העצמאות בארץ…? אז לאן ואיפה תוכלו לטייל השנה בארץ אתם בטח שואלים את עצמכם…?,

אחד מהאזורים היותר מתויירים וגדושים במטיילים כמו בכל עצמאות הינו הצפון שמציע שלל של אטרקציות ואירועים שילוו את יום העצמאות הקרב ובא, במידה והחלטתם להצפין עד לנקודה הצפונית ביותר, תוכלו לעבור ב"נחל בניאס" שמציא גשר ייחודי שנבנה במיוחד עבור המבקרים באתר ונותן לכם תצפית מדהימה וכמה שיותר קרוב לזרימה של הבניאס.
ואם בנחלים זורמים עסקנו, אז דעו שעונת הרפטינג החלה כבר ב 1.4.2010 ואתם מוזמנים לבחור לכם את האזור המועדף אליכם לשייט קייקים ורפטינג בצפון, שייתן לכם לחוות מהמים הקרירים והצלולים שמציע הצפון.

אם החלטתם שאתם יורדים דרומה, הצטיידו בכובע ומים, כי העצמאות הזה הולך להיות חם! תוכלו למצוא מגוון אטרקציות תיירותיות למטיילים שייתנו לכם את האפשרות לטעום מהמדבר הדרומי, ים המלח שתמיד עוזר לעוד יום של סתלבט ופינוק, או במידה והחלטתם לרדת לאילת ולתפוס שמש על הדרך בחופשת בטן גב מפנקת.
כמובן שתוכלו לעבור בדרכים בין טיול לטיול ובין נפנוף ונפנוף ולראות את כל אירועי יום העצמאות של צה"ל ביום ההעצמאות ה 62 של מדינת ישראל.
כמובן שהכבישים כמו כל שנה יהיו עמוסים במטיילים וחשוב מאוד להיות צמודים לרדיו שינחה אתכם בכל הפקקים והאירועים שנחגגים במהלך יום העצמאות, דאגו לבדוק לפני היציאה לטיול שמן ומים ברכב שהולך להיות הרבה על הכביש ביום שמח שכזה, לאלו שרוצים להשכיר רכב, דאגו לבדוק את זמינות הרכבים לפני החג עקב ביקוש עצום שקיים בחברות השכרת רכב בארץ.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,