נפאל על קצה המזלג

אז במסגרת הזמן שיש לי ובמסגרת כמות המילים אפשר להכניס בכתבה אחת, החלטתי שהפעם סיפורי יעסוק בנפאל.

אז מה אפשר לספר על נפאל ועל הטיול שאני עברתי שם כתרמילאי צעיר אחרי השירות הסדיר בצבא, בנפאל אפשר למצוא באמת עולם ומלואו למטיילים ותרמילאים שמגיעים לטייל באזור, אבל חשוב מאוד לדעת שהתקופות לטיול בנפאל הם די מוגבלות,

לפני הכל לאלו ששואלים, צריך ויזה לנפאל ואת הויזה עצמה מקבלים בכניסה לנפאל, לתקופת זמן של עד חודש במקסימום.

אני אישית קיבלתי את הויזה בכניסה לנפאל לאחר שהגעתי בנסיעה של 14 שעות מווראנסי שבהודו שהייתה לא פשוטה בכלל, לאלו שמכירים מקרוב את הנסיעות האכזריות בהודו.

הזמנים הטובים ביותר לטייל בנפאל זה בחודשים מרץ אפריל ו… בחודשים אוקטובר נובמבר, בתאריכים האלו מזג האויר נוח יחסית ומאפשר לטייל בכייף, לעשות טרקים, פעיליות ואטרקציות תיירותיות שמציעה נפאל למטייל.

בנפאל אפשר לעשות אטרקציות כגון: בנג'י שהינו אחד המקומות הגבוהים בעולם שמציעים בנג'י מ 140 מטר על פי מה שזכור לי, עוד ניתן לעשות בנפאל ראפטינג תוסס על הנחלים הגועשים שבאזור שמגיעים גם עד רמה 5, אני הסתפקתי ברמה 4 ודי ויותר בשבילי.

עוד אטרקציות מדהימות שאפשר למצוא בנפאל אלו מסלולי הטרקים הידועים לשמצה בכל העולם שחולפים על פני הר האברסט שהם בעצם הרי ההימליה המפורסמים.

כמובן שלאלו שמגיעים מהודו ופחות מעדיפים את הטיולים והמסעות, מומלץ מאוד לעבור בקטמנדו שהינה בירת נפאל שם אפשר להנות מארוחות מפנקות של מיטב הבשרים, קזינו לאלו שמחפשים על מה לבזבז את הכסף, והרבה טיולים רגליים בין השווקים שמציעה העיר.

בנפאל עצמה אין מה לעשות יותר מחודש וכנראה שזו הסיבה האמיתית שממשלת נפאל נותנת ויזה אך ורק לחודש.

כמובן שלכל המטיילים והתרמילאים שבאזור, מומלץ להיזהר מהמורדים בנפאל שבדרך כלל תוכלו להיתקל בהם בדרכים השונות ובטרקים, כאשר הם בדרך כלל מבקשים עלויות מעבר כספיות, שלי אישית עלה 500 רופי נפאלי בשביל לעבור דרך שנראית לי ציבורית לחלוטין, לא מומלץ לריב איתם ואם הם מבקשים אז כנראה שמומלץ לתת להם את מבוקשם, חבל על הבריאות שלכם, על החיים שלכם שיותר מדי חשובים.

בסופו של יום הגעתם לטייל אז תהנו מהמסע כי נפאל באמת מציעה המון למטייל.

תהנו!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,