נופש בחו"ל או נופש בארץ

מרבית הפעמים לפני ההחלטה על לצאת לחופש ולהתאוור מחיי היום יום השגרתיים, כל אחד ניתקל בבחירה של נופש בחו"ל או נופש בארץ, אז איך באמת בוחרים נופש בחו"ל…? ולמה לוותר ולהמשיך ולנפוש בארץ…? את זה אתם תחליטו בעזרת כמה עצות חיוניות בנושא.

נופש בחו"ל או נופש בארץ בגלל התקציב הכספי

אין ספק שאחת ההחלטות החשובות ביותר במהלך הבחירה של חופשה בארץ או חופשה בחו"ל, זהו התקציב הכספי שמהווה את הבחירה של יעד הנופש, בחירת החופש ורמת האירוח בחו"ל.
בשביל להחליט על יעד הטיסה, חשוב מאוד להחליט לפני כן על התקציב הכספי העומד בפנייכם בשביל מטרת החופשה,
סביר להניח שאם התקציב שלכם מדבר על 350 דולר לאדם, אז לנסוע לחופשה בברצלונה, לונדון או כל מדינה אחרת יורד מהפרק וייתכן מאוד שנופש בחו"ל באזור עגן הים התיכון יהיה הרבה יותר רלוונטי עבורכם.
כמובן שכיום אחת הבעיות בבחירת הנופש שהינה התציב הכספי היא ההחלטה על לאן לנסוע, טיסות השכר שנכנסו לעולם התעופה הביאו איתם מחירים מוזלים לטיסות ונופשונים, כאשר כיום נופש באנטליה, רודוס, בורגס וורנה עולה פחות מאשר נופש בארץ באילת או בים המלח, שם יש מלונות ברמת 5 כוכבים מפוארים כאשר העלות של סופ"ש יכולה להתסכם ב 4000 ש"ח ויותר.

נופש בחו"ל או נופש בארץ בגלל המשפחה

ברור לכולם שהבחירה של נופש בחו"ל או נופש בארץ במרבית המקרים, הינה ההחלטה על מי יסע לחופשה מהמשפחה.
במידה והחופשה היא גם עם ילדים קטנים, אז סביר להניח שחופשת טיולים מסיבית באירופה היא לא הדבר הכי אדיאלי ועדיף לחשוב על כיוון של נופש בקלאב מפנק במזרח התיכון או חופשה בארץ באחד מהמלונות בהם יש פעילות לילדים ולכל המשפחה.

נופש בחו"ל או נופש בארץ בגלל הזמן שברשותך

עוד גורם משפיע במהלך הבחירה על נופש בחו"ל או נופש בארץ זהו הזמן שמהווה תפקיד לא פחות חשוב מהתקציב ומספר הנפשות שטסים לחופשה מהמשפחה.
זמן קצר במיוחד של יומיים חופשה בהחלט מיותר לנסיעה לחו"ל למטרת טיול או חופשה, מה שמביא את החופשה בארץ לעדיפות גבוהה יותר בגלל הזמנים הקצרים שברשותך.
במידה וברשותך סופ"ש של שלושה לילות וארבעה ימים, ברור שנופש במהלך הסופ"ש יכול להיות מאוד אטרקטיבי.

אז לאן אתם תטוסו, לנופש בחו"ל או נופש בארץ…? אחרי שקראתם את הסיבות העיקריות לבחירת החופשה אתם תחליטו בעצמכם ונשמח לשמוע את החלטתכם ולמה…
שתהיה חופשה מהנה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. אני מעדיפה נופש בחו"ל נכון להיום זה הרבה יותר זול מנופש בארץ 🙂