אז מי בעצם מגיע לפה

אז מי בעצם מגיע לפה?!?!?!

תתפלאו…יש שמגיעים, ולא מעט.

אז אחרי שלוש שנים בהם עבדתי בתיירות בתוך הארץ, לישראלים בלבד (לאילת, ים המלח, טבריה, ת"א ירושלים ועוד…)

החלטתי לעשות הסבה קלה, ולראות מה קורה עם הצד השני של התייר שמגיע הנה.

אז ככה, אין ספק שהתיירים שמגיעים לכאן, הם לא אותו סוג תייר שמגיע לארצות אירופה הפופולאריות או אמריקה או שאר המקומות ה"מוכרים" אליהם תיירים נוהרים.

לא נמצא כאן בארצנו הקטנטונת, הרבה תרמילאים (אותם חבר'ה צעירים, בלי הרבה כסף, שמטיילים ממדינה למדינה), לא נמצא כאן הרבה תיירים מעל גיל 55 (גיל הזהב) שבאים לחופשות רומנטיות, לא נמצא כאן הרבה זוגות שבאים לירח דבש..

אז איזה תיירים כן נמצא כאן?

יש בארץ תיירות צליינים רבה ביותר! תיירים המגיעים למטרות דת, לראות ולהתרשם מההיסטוריה הדתית שלהם. לרוב מדובר על נופשים שנסגרים כ- שנה מראש (כן, כן), למלונות פשוטים, רמה של 3 כוכבים עם ארוחות מלאות.

יש לנו הרבה אנשי עסקים. שמגיעים לוועידות וכנסים בין לאומיים (בין אם זה רופאים, מנתחים, אנשי היי-טק, אנשי תיירות ועוד) – אותם חבר'ה לרוב ילונו נו באזור ת"א במלונות היוקרה שלנו וגם ירושלים.

אפרופו ירושלים, הידעתם כי בירושלים 80% מתפוסת בתי המלון היא של תיירים!!!

בנוסף, נוכל למצוא בארץ הרבה תיירים שמגיעים למטרות חברים ומשפחה, ועוד כמות נחמדה של תיירים שבאים מכל העולם לים המלח – למטרות רפואיות.

אז זהו חברים, דעו לכם שרבים שואלים אותי אם משהו מגיע לכאן, אז כן מגיעים לכאן, אך תמיד השאיפה היא ליותר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,