סוף שבוע בטבריה

אז בהמשך למסעותינו בארץ ישראל הפעם נסענו לנו לסוף שבוע בטבריה אחרי קרוב ל 3 חודשים שלא יצאנו לחופש בגלל אלף ואחד סיבות שהביאו אותנו לבטל את החופשה לחו"ל או לארץ כל פעם מחדש.
הנסיעה לטבריה הייתה ביום חמישי אחר הצהריים בסביבות אחר הצהריים ואני חייב לציין שהנסיעה לא הייתה קלה עם אלף ואחד פקקים על הדרך שגרמנו לנו להגיע עייפים אך מרוצים.
אז אחרי שהגענו לקראת השעה שמונה למלון בו התאכסנו הפעם "מלון גולן טבריה", הגענו ישירות לארוחת הערב ומשם נכנסו לחדר המדהים שקיבלנו עם מרפסת הפונה לנוף עוצר הנשימה של הכנרת שרק בבוקר הבנו כמה באמת היא יפיפיה.
לאחר שהתעורננו לנו ביום שישי בבוקר ואכלנו את ארוחת הבוקר העשירה מכל טוב, החלטנו לקחת תרמיל ולקחת מקל ולצאת לטייל בארץ ישראל, שלפתע מצאנו את עצמו הולכים במסלול המדהים ביופיו של נחל יהודיה, המסלול עצמו הוא מסלול לא פשוט ומומלץ אחרי שעשינו אותו לקחת מינימום של דברים ובלי פלאפונים, ארנקים וסיגריות שלבטח ירטבו לכם בדרך בגלל המים בבריכות הנחל שאי אפשר להתחמק מהם.
נחל יהודיה מחולק לנחל עליון ולנחל תחתון, אנחנו בחרנו לעשות את הנחל העליון בלבד שלקח לנו כ 4 שעות שכלל הליכה, טבילה במים וכייף חיים אחד גדול, ממולץ בחום.
לאחר שסיימנו את הטיול בנחל יהודיה עייפים אך מרוצים חזרנו לנו למלון בסביבות אחר הצהריים ישירות לבריכה ולג'קוזי מפנק שהרגיע אותנו מהכאבים ברגליים והשרירים התפוסים, כמו שאתם מתארים לעצמכם את היום סיימנו עם ארוחת ערב שישי עשירה במלון ושינה עד אור הבוקר שהעיר אותנו לבוקר שבת שקט ושלוו, את השבת החלטנו להעביר ברביצה בבריכת המלון ובג'קוזי מפנק עד לשעות הצהריים, כשהיה כבר חם והשמש קדחה לנו מעל הראש, החלטנו שנרד לעשות טיול קצר בטיילת של טבריה שלצערנו נראית כטיילת רפאים בגלל האופי הדתי של העיר שמאבדת את הפוטנציאל התיירותי הכל כך גדול שנמצא בטבריה.
לאחר שעשינו סיבוב קצר בעיר ואף ראינו במו ענינו את המלון הסקוטי המדובר שהיה בעברו בית חולים ועבר הסבה לבית מלון 5 כוכבים יוקרתי, עצרנו במסעדת דגים, אכלנו שבענו, חזרנו לחדר לראות את משחק הכדורגל בחצי גמר המונדיאל של גרמניה נגד ארגנטינה ובסיומו התקפלנו ונסענו לביתנו הקט,
לסיכום היה טוב ותמיד טוב לחזור הביתה לפינה החמה, אנחנו ממליצים בחום לכל המטיילים באזור טבריה בימי הקיץ, לשתות הרבה מים לשים אמצעי הגנה מפני השמש הקודחת והכי חשוב להגיע עם הרבה מצב רוח.
שתהיה נסיעה טובה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1

1. נשמע שהיה לכם גם הפעם חופשה מעניינת ביותר, מחכה כבר לחוויה הבאה שלכם, תהנו!