לימודי ספרדית במקסיקו עם טוויסט

חוויה עמוקה – לצלול במקסיקו וללמוד ספרדית

מקסיקו היא יעד אקזוטי ומבוקש לתרמילאים, זוגות ומשפחות בנופש. זה יעד שמגיעים אליו כדי להשתחרר מטרדות היומיום ולהתמסר להרפתקאות או פשוט לרבוץ בטן גב ולהשתזף תחת השמש הלוהטת. מקסיקו שופעת אתרי תיירות, מרכזי נופש, תרבות ססגונית, אמנות נפלאה וכמובן, חופים מדהימים שמושכים חובבי צלילה מכל העלם ואת מי שרוצים לטעום את המעמקים לראשונה בחייהם.
אם תמיד רציתם ללמוד צלילה או לצלול במקסיקו, תוכלו לעשות זאת ולשלב בצלילה חווייתית לימודי ספרדית. ספרדית היא השפה השנייה המדוברת בעולם, שפה יפה ותוססת וקל יותר ללמוד אותה ולדבר אותה שוטף כשלומדים אותה במקום שדובר את השפה כמו מקסיקו.
עכשיו אפשר לשלב בין לימודי ספרדית במקסיקו עם לימודי צלילה בשתי רמות. בדרך זו, החופשה שלכם תהיה יוצאת דופן ותחזרו גם עם רקע בצלילה וגם עם ידע בספרדית.

לדבר ספרדית מתחת למים

איך מגיעים לחופשה מיוחדת של לימודי ספרדית וצלילה? קמפוס לימודים ובית הספר IH ריביירה מאיה בעל קמפוס ללימודי ספרדית הממוקם בעיירה Playa del Carmen במקסיקו, עיירה אקזוטית וססגונית במיוחד, מציגים מסלול ייחודי לכל מי שרוצה לצלול וללמוד ספרדית במקסיקו בעת ובעונה אחת.
המדריכים שמלמדים צלילה דרך בית הספר מנוסים מאוד, ציוד הצלילה משוכלל ואתם יכולים לבחור לימודי ספרדית בקצב שלכם ולשלב את לימודי הספרדית המתקיימים בבקרים בקורסי צלילה שמתחילים אחר הצהריים בסמוך לקמפוס.
מסגרת הצלילה של התוכנית האטרקטיבית מתחלקת לשני מסלולים: ישנם קורסי צלילה למתחילים הנמשכים כ-3 ימים ומעניקים למשתתפים במעמקים תעודת צולל במים פתוחים עד 18 מטרים כולל מפגשים תיאורטיים, אימונים בבריכה וצלילות בים.
קורסי צלילה למתקדמים נמשכים כ- 2-3 ימים וכוללים לימוד חשוב של ידע תיאורטי על הציוד והצלילה, צלילות אוקיינוס מרגשות ובסופן של הצלילות מקבלים המשתתפים תעודת צלילה המתאימה לצלילה עד 30 מטרים.
כמובן שמדריכי הצלילה דוברים ספרדית וזו הדרך האולטימטיבית לתרגל את הספרדית שתלמדו בבקרים. מדובר בחוויה מדהימה במקסיקו עם אפשרות ללמוד ספרדית, לצלול ולהכיר את מסיקו מקרוב. בקמפוס לימודים תוכלו לברר מועדי פתיחה של הקורסים ולבחור את הדרגה הרצויה הן בלימודי ספרדית והן בצלילה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,