אינטר מילאנו נגד ברצלונה, טיול לחצי גמר הגביע

ענן האבק שכיסה את אירופה תעתע בהרבה מאוד אנשים ברחבי היבשת וגם בישראל,

להלן סיפור אמיתי…

התארגנו 15 איש למשחק בין אינטר לברצלונה והזמנו טיסות למילאנו, חדרים במלון טוב בעיר וכרטיסי טיסה בטבעת הנמוכה בפינה מאחורי אחד השערים,

הקבוצה אורגנה ע"י חברת קשרים ישיר, סוכנות נסיעות בארץ ובחו"ל, בקבוצה היינו גם ילדים וגם מבוגרים כאשר הגיל הצעיר ביותר היה מעל גיל 7,

ההתרגשות והצפייה לנסיעה לוותה כל הזמן עם מידע שזרם בנוגע לענן האבק כאשר צפון איטליה היה בשוליים של הענן,

לנו הייתה טיסה שתוכננה לשעה 7 בבוקר כך שהזמנו מונית לשעה 4 לפנות בוקר, התיקים הציוד ואני עם שני ילדי מוכנים ומזומנים.

בשעה 2 לפנות בוקר קיבלתי אס אם אס שנמל התעופה במילאנו נסגר. ואם רוצים אז רק דרך רומא + נסיעה של כ 6 שעות בתחבורה למילאנו,

לא צריך לתאר את האכזבה של כולם, כולנו היינו עם תקווה שאולי בכל זאת יתאפשר ונצא למשחק.

שקלנו את האופציה של טיסה לרומא אבל זו הייתה הרפתקה שחלק מהנוסעים שקלו כן לצאת ל"מסע" ואני ועוד כמה התלבטנו.

את ההחלטה הסופית קיבלנו כמה שעות לפי הטיסה לוותר ולא לצאת.

מי שיצא הגיע בשעה 12 בלילה לרומא, אין רכבות, אין תחבורה ציבורית ורק היו שם כמה וואנים שהבינו שיש להם הזדמנות לעשות כסף,

הנסיעה עלתה 1000 יורו, החברה הגיעו למילאנו, בקושי מצאו מקום ללון משום שהכל היה מלא, הם הרוויחו משחק גדול ונהנו מאווירה מדהימה וטיול המשך שתוכנן מראש ע"י חברת הנסיעות.

אני וילדי מחכים להזדמנות הבאה בקוצר רוח, רק שלא יצוץ לנו ענן אפר ממקום אחר..

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,