לטייל בתאילנד ולהכיר את המזרח

אחד היעדים האטרקטיביים ביותר שיכולים להיות במהלך טיול במזרח הרחוק זוהי תאילנד, תאילנד או סיאם בשמה המקורי הוא יעד מפנק שלא סתם נקרא כך, אלא בגלל מגוון האטרקציות והבילויים שקיימים באזור ויכולים לתת חווית טיול שלא תראו בשום מקום אחר.

מריבתנו מחפשים במהלך הטיול בחו"ל אטרקציות שונות ומגוונות שיכולות להיות מפנקות במיוחד, תאילנד זה היעד שמציע את כל הדברים בחבילה אחת.

תאילנד מתחלקת לשלושה אף על פי שמרבית מהמטיילים והנוסעים ליעד זה מחלקים אותה לשניים, ולמה 3 אתם לבטח שואלים…? אז ככה!

לאלו שמחפשים טיולים רגליים ושלל אטרקציות מפנקות בשביל לראות ולהכיר את תאילנד לעומק, צפון תאילנד יכולה להיות יעד מצוין, בצפון תאילנד ניתן לראות את שבט ארוכות הצוואר, לחוות את טיולי הגיפים התוססים בין הג'ונגלים וכמובן לא לשכוח את בעלי החיים באזור שניתן לראות ואפילו ללטף, לדוגמא: הנמרים והטיגריסים שכל כך מוכרים מהתמונות של מרבית המטייל שחזרו מהאזור.

כמובן שלאלו שמחפשים לרבוץ ולא לעשות יותר מדי, דרום תאילנד חייב להילקח בחשבון עם חופי ים מפנקים שמציעים פעילויות משעות הבוקר המוקדמות ועד אור הבוקר במסיבות פול מול לוהטות ותוססות.

החופים המוכרים בתאילנד, הם: קופיפי, קרבי, קוס-אמוי, פוקט וכדומה… כמובן שהשילוב של שני הטיולים ביחד, כאשר ההמלצה היא לעלות על טיסה לתאילנד מישראל לבנגקוק, משם להמשיך על טיסות פנים בתאילנד לצפון תאילנד לשבוע של טיולים אטרקטיביים ומשם להמשיך לעוד תקופה של חופשת בטן גב מפנקת במיוחד.

אמרנו שתאילנד מתחלקת לשלושה חלקים, אז מה זה החלק השלישי אתם בטח שואלים את עצמכם…

החלק השלישי של תאילנד הוא החלק שמגיעים אליו בדרך כלל בסופו של הטיול שמרביתנו מכירים אותו כבנגקוק או כעיר הקניות והשופינג הלוהטת ביותר בעולם.

לבנגקוק מומלץ להגיע אך ורק לקראת סוף הטיול, בשביל שלא תמצאו את עצמכם מטיילים עם תיקים ומזוודות שמלאות בהפתעות, מתנות ופינוקים לקרובים בבית.

כמובן שלאלו שמטיילים במזרח במהלך טיול תרמילאים אנחנו ממליצים בחום על ביקור וקפיצה לתאילנד הלוהטת כדאי שתוכלו להרגיש באמת חו"ל ולראות את המזרח הרחוק הכי קרוב שאפשר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1