טיול תרמילאים בהודו – הטאג' מאהל

אז אחרי שביליתי כשלושה שבועות לערך בפושקר, החלטתי שהגיע הזמן לעזוב ולכן החלטנו אני ועוד מספר חברים קרובים שהכרתי בגסט האוס לקחת את עצמנו ולנסוע לראות את הטאג' מאהל שנחשב לאחד משבעת פלאי עולם.

רק בקצרה לאלו שלא מכירים את טאג' מאהל נסביר:

הטאג' מאהל הוא מבנה מונומנטלי שנמצא באגרה באזור אוטר פראדש, הטאג' מאהל נחשב לאחד מהאטרקציות היפות בעולם והמפוארות שפוקדים אותה מיליוני תיירים מדי יום.

המבנה המרשים בגדול הוא קבר, לאלו שלא מבינים איך קבר יכול להיות כל כך גדול, אז אני יסביר!

את הטאג' מאהל בנה לו הקיסר מוגולי שאה ג'האן בשביל להנציח את אשתו האהובה לעולמי עולמים, המבנה כולו בנוי מצריחים ואבנים יקרות ולאלו ממכם שמעוניינים במדריך תיירים שיראה לכם את הדרך ויספר לכם את הסיפור על מות אשת הקיסר ועל בניית הטאג' מאהל, ניתן לשכור את שירותיהם בכניסה לאטרקציה.

חשוב להגיד שהדבר שהכי הפליא אותי בכניסה הוא המחיר הגבוה ששילמנו אני וחברי בשביל להיכנס לטאג' מאהל, אז אתם בטח אומרים לעצמכם, על מה אני מתבכיין על כמה רופות…

העניין הוא שהכניסה לתייר שמגיע מחוץ להודו הוא 750 רופי שווה ערך ל 75 ₪ ולתושב הודו הכניסה עולה 10 רופי שווה ערך לשקל אחד בודד.

חשוב לציין שבטאג' מאהל מבקרים מדי שנה 2-4 מיליון תיירים המגיעים מחוץ להודו מה שמביא רווחים של 150,000,000 מיליון ₪ בשנה.

בכל אופן לאחר שביקרתי וטיילתי אני יכול לספר לכם שהדבר הטוב ביותר שיכול להיות גם עם העלויות הקצת יקרות, זה לבקר באחד משבעת פלאי עולם, להיכנס ולראות את המבנה המרשים הזה.

הביקור באגרה יכול להיות מלווה בעוד מספר אטרקציות נחמדות שקיימות בעיר, כגון: הארמון האדום ועוד רבים נוספים, היתרון של אגרה שבה נמצא טאג' מאהל הוא הקריבה לדלהי עיר הבירה של הודו שנמצא במרחק נסיעה של 3 שעות ברכבת המקומית, מרבית התיירים המגיעים לעיר מגיעים לביקור של יום אחד שבה לוקחים רכבת בוקר וחוזרים לקראת הערב לניו דלהי, לאחר שראינו את הטאג' מאהל החלטנו דווקא לא להמשיך לדלהי אלא לכיוון וראנסי, רק שבדרך קרו לנו מספר דברים שיכולים לקרות רק בהודו, על הכל אספר לכם בפרק הבא בטיול התרמילאים שלי בהודו!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,