מלונות בוטיק

בשנים האחרונות בהחלט ניתן לדבר על שיפור ועלייה בסטנדרטים של ענף התיירות בישראל. מלונות חדשים נפתחים, מלונות ישנים משופצים, יותר ויותר ישראלים בוחרים בנופש בישראל- והענף משגשג.

התוצאה של השגשוג הזה באה לידי ביטוי בעלייה בסטנדרטים, עלייה בדרישות ובציפיות של הנופשים ובעקבות כך בעלייתו ושגשוגו של ענף חדש- ענף מלונות הבוטיק בישראל.

מלונות בוטיק עונים להגדרה של תיירות יוקרתית ואיכותית יותר מהתחום של צימרים בצפון, הם מלונות קטנים ואיכותיים שהסטנדרטים בהם מציבים רף חדש, מפואר ויוקרתי לאופן בו נופש בישראל יכול להיראות.

מלונות בוטיק ממוקמים לרוב במקומות פסטורליים יפהפיים, עם טבע עוצר נשימה המשתתף גם הוא בחוויית האיכות והאידיליה.

חלק ממלונות הבוטיק ממוקמים במבנים היסטוריים משומרים אשר משדרגים את החוויה והופכים אותה לחוויה מיוחדת ויוצאת דופן.

להתעורר במבנה שקיים אלפי שנים ולשתות בו כוס קפה איכותית, בחדר המאובזר והמצויד היטב במבחר החפצים האיכותיים ביותר, היא חוויה יוצאת דופן ומענגת במיוחד.

אם כן, מלבד המבנים המיוחדים והמקומות הפסטורליים, מלונות הבוטיק מצוידים בסוויטות (או צימר) מפוארות ויוקרתיות, בעיצובים מיוחדים ובאבזור מושלם, טלוויזיות LCD, ג'קוזי בחדר, עיצוב מיוחד ומושקע ובחירה מדוקדקת של כל אביזר בחדר- הופכת את השהייה בו לחוויה מענגת של ממש ולא משאירה הרבה רצון לעזוב את הסוויטה אי-פעם.

לאלה שכן ייבחרו לצאת מן הסוויטה המפוארת, לא תצפה אכזבה.

במלונות בוטיק רבים קיימות מגוון אטרקציות מפנקות אשר נועדו לגרום לנופשים במלונות הבוטיק לחיות חיי פאר אמיתיים לכמה ימים.

מלונות בוטיק רבים מתהדרים בלובי מסוגנן ומעוצב, מרתף יינות מובחר, חדרי כושר איכותיים, חדרי ספא וחדרי טיפולים, מגרשי טניס ועוד שלל אטרקציות יוקרתיות ומפנקות.

ואיך אפשר לחשוב על חופשה חלומית ואידיאלית במלון יוקרה מבלי לדבר על האוכל?

מלונות בוטיק רבים מציעים מסעדות שף בהן המצרכים נבחרים בקפידה והמנות הינן מנות גורמה המענגות את החך, בחלק ממלונות הבוטיק אף ניתן להזמין שף אישי לסוויטה המפוארת ובכלל למתוח את החוויה של עושר ופאר עד לסטנדרטים גבוהים במיוחד.

נוסף לכל אלו מלונות הבוטיק הינם מלונות קטנים ואינטימיים המציעים יחס אישי ושירות מצוין.

כל אורח במלונות הבוטיק מקבל את מלוא תשומת הלב ויחס חם ואישי, ביתרון זה אין להקל ראש, במיוחד נוכח היחס הבלתי אישי והמזלזל לעיתים של מלונות גדולים והמוניים.

ניתן למצוא מלון בוטיק מפנק ואיכותי בכל רחבי הארץ, מלונות הבוטיק בצפון, במרכז ובדרום מציעים כולם סטנדרטים גבוהים וחוויה בלתי נשכחת.

על אף כי נדמה שמלון בוטיק הוא חוויה שעשויה להיות יקרה במיוחד, נוכח היוקרתיות והאיכות, זה לא בהכרח כך וניתן למצוא מלונות בוטיק בזול יחסית לסטנדרטים הגבוהים שהם מציעים.

לנפוש במלון בוטיק, בסטנדרטים גבוהים של רמת החדרים, העיצוב, מתקני המלון, האוכל והשירות היא בהחלט חוויה יוצאת דופן ומהנה שמעלה את הרמה של חופשה בישראל וגורמת לנופשים הישראלים לחוש שהם שוהים במלון יוקרתי בפרובאנס או בריביירה הצרפתית- במרחק נסיעה קצר מהבית.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,