מה עושים כשצריך להפעיל את ביטוח הנסיעות בחו"ל?

קרה לכם שנפצעתם בחופשה בחו"ל? קרה לכם שהייתם צריכים לקבל טיפול רפואי בעת השהייה בחו"ל? פציעה במהלך חופשה בחו"ל יכולה להיות חוויה לא נעימה, ולפעמים יכולה לגבות מחיר כספי כבד לאלו שלא הצטיידו בביטוח נסיעות לחו"ל.לפעמים דלקת בעיניים או שלשולים והקאות יכולים לסיים את החופשה עם חוויה  שלילית של המטייל עצמו ובני המשפחה שמחכים לכם בארץ…

רוצה לדעת על הטיפים הטובים ביותר והדרך הנכונה לעבור את הטיפול הרפואי במהלך החופשה בחו"ל במינימום זמן כאשר ואתם נזקקים להפעיל את ביטוח הנסיעות בחו"ל?

"על פי סקר ראשון מסוגו ומקיף שערכו תחקירני "וויטש", ירחון הצרכנות הבריטי היוקרתי, בקרב כ19- אלף גולשי אתר האינטרנט של המגזין, מעטים בלבד נפגעים בצורה קשה במהלך טיולים וחופשות. רק 47 מהמשתתפים בסקר טענו שלקו במחלות או בפציעות מסכנות חיים במהלך חופשתם בחו"ל.החדשות הרעות: פגיעות ומחלות קלות נפוצות הרבה יותר. 38% ממשתתפי הסקר דיווחו שלקו בעת חופשתם בבעיות מעיים מכל הסוגים (שלשולים, הקאות ועצירות24% ,( לקו בשיעולים או הצטננות, 8% לקו בנקעים, 7% לקו בדלקות גרון ו5%- סבלו מכוויות עקב חשיפת יתר לשמש. שתי הסיבות המובילות לפגיעות בילדים בנסיעות לחו"ל הן תאונות דרכים וטביעות." לקריאה מלאה של המאמר על פי שושנה חן YNET לחץ כאן

מה עושים במקרה של פציעה וקבלת טיפול רפואי בחו"ל?

1. שימרו את כל הקבלות המקוריות והמסמכים שמתעדים קבלת טיפול רופאי ודיאגנוזה או מרשמים מרופא על קבלת תרופות שרכשתם בעת השהייה בחו"ל. חובתכם לדרוש מהרופא או מבית החולים בו אתם מטופלים קבלה המציינת את סכום התשלום ואת סוג המטבע בו אתם משלמים על הטיפול הרפואי.

2. בעת אשפוז בחו"ל יידעו את הצוות הרפואי במקום על ביטוח הנסיעות שרכשתם בארץ, על מנת שהרופא המטפל יוכל לייצור קשר וליידע את חברת הביטוח הנותנת את הכיסויים שרשומים בפוליסת הביטוח.

3. בכל מקרה של אובדן או גניבה של המטען והציוד האישי דאגו לפנות למשטרה המקומית ביעד שבו אתם שוהים ודווחו מיד על המקרה.זכרו לדרוש העתקים של התלונה שהגשתם ואישורים מתאימים, שתוכלו להגיש לחברת הביטוח ברגע שאתם חוזרים מהחופשה בחו"ל.

4. תעדו את מקרה התאונה בו נפגעתם רפואית, ומומלץ שלפני כן תקבלו טיפול רפואי, תמיד יש חבר קרוב או בן משפחה שידאג לתיעוד רלוונטי של התאונה לכל מקרה של תביעת פיצויים עם החזרה לארץ.

5. והסעיף החשוב מכולם, זה שתשמרו על קשר עם הקרובים בארץ, הקשר עם הארץ ועם חברת הביטוח נותן שקט נפשי וביטחון לכם ולבני המשפחה גם ברגעים שהכי רציתם להתבודד בחו"ל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1

  1. שתחזרו מחו"ל תכנסו לחברת הביטוח ותדרשו את הכסף שמגיע לכם מחברות הביטוח,
    אני מכירה אישית הרבה אנשים שקיבלו טיפול רפואי בחו"ל, הפעילו את ביטוח הנסיעות,
    ולא דרשו את ההחזרים שמגיע להם.