סוף שבוע בים המלח

והפעם החלטנו ספונטנית לרדת לים המלח, אחרי החלטה של יום לפני שבה החלטנו לקחת לילה בבית מלון מרידיאן ים המלח בשישבת וליהנות מהמקום שהכי בריא לנפוש בו.

ים המלח הינו המקום הנמוך בעולם ואחד המקומות המלוחים בעולם, רק שבסוף השבוע הזה ירדנו לנפוש בחום של 45 מעלות.

את הטיול שלנו התחלנו ביציאה בשעה 5:00 בבוקר ממרכז הארץ, כאשר ב 7:00 לאחר נסיעה רצופה ללא עצירות הגענו לאזור מלונות ים המלח, ועצירה של מספר דקות להביט אל הנוף המקסים ועוצר הנשימה של ים המלח בדרך מטה מערד.

אחרי שבשעה 7 בבוקר הגענו לים המלח, החלטנו שזה הזמן הטוב ביות לטבול במי ים המלח ולכן, לקחנו את רכב ההסעות מהמלון, שהוריד אותנו מפתח בית המלון עד לחוף של מלון מרידיאן.

בשעה 7:30 בבוקר המים בים המלח עוד היו סבירים עד שעה 8:30, שאז כבר המים נהיו חמים מאוד וביצתיים.

לאחר מכן חזרנו לבית המלון וחיכנו שהחדר בבית המלון אותו הזמנו ינוקה ויתפנה, כי צ'אק אין כאמור מקובל  לעשות ב 12:00 בצהריים.

אז את הזמן הפנוי בבוקר עד קבלת החדר העברנו בארוחת הבוקר של בית המלון שהייתה עשירה ומלאה מכל טוב וכמובן שלאחר מכן לא יכולנו לוותר על בריכת בית המלון, שהינה הבריכה הגדולה ביותר שנתקלנו בה במלונות בארץ ישראל.

מלון מרידיאן ים המלח בכללי הוא בכלל המלון הגדול ביותר בסביבת מלונות ים המלח, המונה כ 600 חדרים ומנוהל על ידי רשת פתאל – שמארחים באהבה.

במלון עצמו ניתן למצוא חדרים מרווחים, 3 חדרי אוכל מרשימים בגודלם, בריכת שחייה גדולה, פעילות לילדים ומועדון ילדים, בר בבית המלון, 2 בריכות של מי ים המלח הנמצאות במרכז הספא של בית המלון שבאותו סופ"ש לצערנו היה בשיפוצים ולכן, רק הבריכות עם מי ים המלח עבדו ולא היה ג'קוזי בשביל להתפנק לאחר מכן.

את השהייה בבית המלון העברנו בכיף ובהנאה וזאת לאחר שהאפשרות לטייל בסביבת ים המלח או לרדת יותר לים המלח בשביל להתרחץ הייתה בלתי אפשרית וזאת בגלל החום הנורא שפקד את אותו סוף השבוע של 45 מעלות בסביבת ים המלח.

האפשרות היחידה לקרר את הגוף הייתה או לשהות בתוך בריכת בית המלון או במזגן בחדר בית המלון שפעל ללא הפסקה מהרגע שנכנסו ועד הרגע בו סיימנו את חופשנו וקינחנו עם קפה בארומה הנמצא במרכז המסחרי שממוקם ליד בית מלון מרידיאן ים המלח.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1