איך לבחור חברת השכרת רכב

החלטתם לשכור רכב בחו"ל או בארץ ונתקלתם בשאלה הראשונה – איך לבחור חברת השכרת הרכב? חשוב שתדעו איך לבחור את חברת השכרת הרכב ממנה תשכרו את הרכב ואיך אפשר לדאוג לכך שתצאו במינימום עלויות ומקסימום הנאה וחוויה חיובית במהלך תקופת השכרת הרכב.

חברות השכרת רכב שיתנו לכם מחירים זולים

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך בחירת חברת השכרת רכב שמתאימה לצרכים שלכם, הינה בעזרת השוואת מחיר ועלויות השכרת הרכב, בסופו של דבר זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת השכרת רכב. בסופו של דבר, האוטו הוא אותו אוטו וההבדלים העיקריים בין חברות השכרת רכבים הם במחיר, באיכות השירות וב"אותיות הקטנות" של תנאי ההשכרה.

כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר על השכרת רכב – בין אם מדובר על השכרת רכב בישראל או על השכרת רכב בחוץ לארץ – מומלץ להשתמש בשירות "רנטאל קארס", מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב בעולם שמחובר ישירות למחשבים של רוב סוכנויות השכרת הרכב הגדולות בארץ ובעולם, שהבינו מזמן שהטכנולוגיה והשקיפות של המחירים האטרקטיביים ללקוח היא זו שתנצח.

השכרת רכב  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


כדי לעשות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים (בארץ או בחו"ל), ראשית ביחרו בשדה "ארץ" את הארץ בה אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב (ביחרו מדינה בחו"ל או פשוט ביחרו את ישראל כמדינת היעד). אחר כך ביחרו את העיר בה תרצו להזמין השכרת רכב בחו"ל בקטיגוריה "עיר", ובשדה תחנה הכניסו את המיקום המדוייק אליו תרצו להזמין רכב שכור, בתוך העיר. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב וליחצו "חפש" כדי לקבל תוצאות של השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בעיר שבחרתם, על מיגוון רחב של דגמי מכוניות.

בדרך כלל, החברות המופיעות בתוצאות במנוע השוואת המחירים של Rentalcars הן חברות הנחשבות אמינות, כך שברוב המיקרים אפשר פשוט לבחור חברת השכרת רכב לפי המחיר הכי זול שתמצאו על השכרת המכונית שאתם מעוניינים בה.

חברות השכרת רכב שיתנו לך שירות

אחד מהפרמטרים הנוספים שחשובים מאוד בעת בחירת חברת השכרת הרכב הינו השירות, שירות הוא לא רק רמת הנחמדות של פקיד הקבלה שנותן לכם את המפתחות בשביל להתחיל בנהיגה, אלא גם בתנאי השירות אותו תוכלו לקבל בכל מקרה של בעיה כזו או אחרת במהלך הנהיגה ברכב. חברות השכרת רכב רבות מעניקות ללקוחותיהם שירות אדיב וחיוני בשביל להתמודד עם חברות נוספות על ליבו של הלקוח, וכולן מצהירות שהשירות שלהן מצטיין. כדי לקבל מושג כלשהו על איכות השירות של חברת השכרת רכב אפשר לכתוב בגוגל את שם החברה יחד עם מילות מפתח כמו "תלונות", "המלצות" או "ביקורת" כדי לראות מה לקוחות כותבים על השירות שהם קיבלו מהחברה.

חברות השכרת רכב שמחזיקות בצי מכוניות

פרמטר נוסף של בחירת חברת השכרת רכב הינו גודל ואיכות צי המכוניות שעומד לרשות החברה. חברת השכרת רכב שמחזיקה במכוניות חדשות יותר מחברה אחרת, לבטח עדיפה גם מבחינת השכרת הרכב, כי אתם מעדיפים לנסוע ברכב חדש ונעים ולא ברכב ישן שעלול להיתקע לכם במהלך הנסיעה בארץ או בחו"ל. אם יש לכם דרישות מיוחדות מהרכב השכור שאתם מחפשים, כמו למשל גיר אוטומטי או גודל מסוים, בוודאי שגודל ומגוון צי המכוניות הוא דבר שחייבים לברר אותו לפני שמתקבעים על חברת השכרת רכב מסוימת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1

  1. הרצל השכרת רכב ברמת גן, פגשתי את השירות הטוב והאישי שאנחנו כ"כ אוהבים, השאירו לי טעם טוב כדי לחזור.
    והמחיר היה ממש זול.