השכרת רכב לפי שעה

אחת ההתפתחויות המעניינות בשוק השכרת הרכב בישראל שהביאה ליותר אפשרויות עבור התייר, הנופש או הלקוח המגיע לשכור רכב בחברת השכרת רכב, היא האפשרות לבצע השכרת רכב לפי שעה, בחברות מסויימות הפעולה היא פשוטה יחסית ומתבצעת בקלות.

שיטת השכרת רכב לפי שעה מצוינת עבור אלו המתגוררים במקומות בהם החזקת רכב היא מיותרת ולא רלוונטית או לחילופין עבור תיירים המגיעים ליעד הנופש ומעוניינים לשכור רכב אך ורק למספר שעות ספציפי בשביל לעשות את הטיול היומי.

איך עובדת שיטת השכרת הרכב לפי שעה

השיטה עובדת בקלות ובפשטות, ללקוח שמגיע לתחנות השכרת הרכב ישנו כרטיס חבר שאיתו הוא יכול לבצע את ההשכרה מתחנת לקיחת הרכב, כאשר בעת החזרת הרכב נסגר השירות על כרטיס החבר נשלח חיוב מיידי לחברת כרטיסי האשראי. החברה הידועה ביותר בתחום השכרת רכב לפי שעה היא חברת Car2Go. השירות ניתן אך ורק אצל חברות השכרת רכב שברשותן אפשרות לספק שירות שכזה.

כמובן, יש עוד הרבה אפשרויות של השכרת רכב לטווח קצר, כדי לבצע השוואת מחירים ולבדוק אותן כדאי להשתמש במנוע השוואת המחירים המיוחד.

מנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכבים

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

לקיחת והחזרת הרכב בעת השכרת רכב לפי שעה

בעת לקיחת הרכב ביעד מסוים ישנה אפשרות ששוכר הרכב יחזיר את הרכב ביעד אחר בהתאם למסלול נסיעתו ובהתאם למספר תחנות השכרת הרכב שנמצאות ביעד בו הוא שוהה עם הרכב השכור. חלק מחברות השכרת הרכב בארץ ובעולם מבקשות תוספת תשלום על החזרת רכב ביעד אחר ולא בתחנת ההשכרה בה בוצעה ההשכרה במקור, ולכן חשוב מאוד והכרחי שעוד לפני שאתם לוקחים את הרכב כבר תתכננו ותסכמו מראש היכן אתם מחזירים אותו, כי כאשר מדובר על השכרת רכב לפי שעה – כל שעה זה כסף.

למי מיועד השירות ומה יותר כדאי

שירות של השכרת רכב על פי שעה הוא שירות שיכול להיות חיוני במיוחד לאלו שגרים בערים צפופות יחסית כמו תל אביב או ניו יורק, כמובן שהתיירים והנופשים ביעדי הנופש השונים יכולים ליהנות הכי הרבה מהשירות, טיול בישראל של תייר שמעדיף לקחת רכב שכור לפי שעה יכול להיות מעולה בשביל להגיע מת"א לירושלים, למשל, או מירושלים לטבריה או נצרת, ומשם להמשיך בחופשה ללא רכב.

בסופו של דבר במידה ושואלים מה יותר כדאי, חשוב מאוד לנסות ולבחור באופציה הטובה לכם לכיס ומתאימה ללו"ז שלכם. להשכרת רכב על פי שעה ישנם יתרונות ובאותה מידה ישנם גם חסרונות ולכן, חשוב מאוד לדאוג שהשירות והשכרת הרכב אותה תבצעו תהיה מתאימה בדיוק בשבילכם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,