מה זה אומר בכלל "ביטוח נסיעות"?

ביטוח נסיעות היא פוליסת ביטוח שתפקידה לתת כיסוי רפואי מלא לנוסעים לחו"ל מפני בעיות רפואיות שמתעוררות במהלך החופשה,
אבל, שאלתם את עצמכם אם אתם יודעים
מהם זכויותיכם בעת רכישת פוליסת הביטוח?, ואיך מוגדרת בחוקי מדינת ישראל פוליסת ביטוח נסיעות? קראו ממש כאן על מה היא פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל ועל חובתכם וזכויותיכם…

פוליסת הביטוח מוגדרת לפי חוק חוזה הביטוח(סעיף2 (א)) ,כמסמך חתום ע"י המבטח שמשווק את ביטוח הנסיעות ומפרט את הזכויות של שני הצדדים ואת חובתם בעבור מתן שירותים רפואיים במקרים שונים.

לחץ כאן לצפייה ב "חוק חוזה הביטוח התשמ"א 1981"

"בביטוח נסיעות כמו בביטוח רכב"

אחד מהסעיפים העיקריים בביטוח נסיעות לחופשה או לטיול בחו"ל שאתם חייבים לדעת, שבביטוח נסיעות כמו בביטוח רכב צריך לשלם השתתפות עצמית שמוגדרת בתוך הפוליסה וזו חובתכם בכל מקרה של הפעלת הביטוח.

מה עוד אתם שואלים ?

פרמיית הביטוח נקבעת על פי הגיל של המבוטח וככל שהמבוטח מבוגר יותר, כך יש סיכונים רפואיים גדולים יותר ובעקבות כך הסכום של עלות הביטוח גדל בהתאם. העלות של פוליסת נסיעות לחו"ל נקבעת על פי מספר ימי השהייה בחו"ל למרות שמרבית מהנוסעים לחו"ל חושבים שהחיוב על ביטוח הנסיעות הוא גם על הימים בהם שוהים בארץ  הרבה לפני שהגעתם לדיוטי פרי והתחלתם להרגיש את חו"ל.
זכרו! החיוב על ביטוח הנסיעות הוא על ימי השהייה בחו"ל בלבד.

עלות ביטוח נסיעות נעמדת בדרך כלל על 7% – 5% מסך עלות הטיול.

חשוב שתדעו, מחיר הביטוח אינו משתנה על פי יעד הטיסה אלא רק על פי אופי הפעילות בחו"ל ואת הביטוח מומלץ לרכוש עוד לפני שממריאים על המטוס הראשון לחופשת סקי מפנקת בהרים המושלגים של שלושת העמקים בצרפת או לחופשה מפנקת בחופים הקסומים של תיאלנד

בדיוק כמו שלא תעיזו לעלות על הכביש ולנהוג ברכב ללא ביטוח בתוקף, רכשו את ביטוח הנסיעות בפרק הזמן שאתם מזמינים את כרטיסי הטיסה לחופשה!

אז למה בכלל לדאוג לביטוח נסיעות לפני היציאה לחופשה או לטיול בחו"ל?

מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות עוד בפרק הזמן שאתם מזמינים את כרטיסי הטיסה וזאת בגלל סיבה אחת פשוטה,
ניחשתם כבר…?, אז ככה
ביטוח נסיעות תקף בסעיפים ספציפיים עוד מתקופת השהייה בארץ שאתם רק מפנטזים על החופש. מרבית מפוליסות הביטוח כוללות כיום ביטול נסיעה עקב סיבות המפורטות בפוליסה, לדוגמא: ביטול נסיעה עקב מחלה באישור רופא בית חולים בלבד.
זכרו לבדוק את סעיף ביטול הנסיעה כאשר אתם רוכשים את פוליסת הביטוח.

רכשתם ביטוח נסיעות ולא קיבלתם אסמכתא?

כל עוד אצל המבטח יש אישור על הימצאות פוליסת הביטוח , אפשר להירגע ולצאת בטוחים יותר לחו"ל, לביטוח הנסיעות שהזמנתם אצל המשווק המורשה יש תוקף גם אם אינו נמצא אצלכם בתיבת הדואר האישית או מודפס על דף בתוך הנרתיק של כרטיסי הטיסה.
בכל מקרה תמיד טוב שפוליסת הביטוח נמצאת אצלכם!
דרשו לקבל את האסמכתא של ביטוח הנסיעות בעת הרכישה.

ואם יש דברים יקרי ערך שצריך לבטח?!

ישנם מקרים והוצאות מיוחדות שפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל לא מכסה וניתן לכלול אותם בהרחבת הביטוח, כמו לדוגמא ביטוח למחשב נייד בזמן השהייה בחו"ל, לכן בדקו מה כולל ביטוח הנסיעות שלכם והאם הוא מתאים לכם לחופשה שלכם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: