הונאה בביטוח הנסיעות לחו"ל

הונאות של חברות ביטוח המספקות ביטוחי נסיעות לחו"ל היא אחד מהחששות המטרידים את מי שמתכנן לטוס לחופשה בחו"ל. החשש הופך מוחשי יותר כאשר המשווק המורשה של הפוליסה איננו חברת הביטוח עצמה, שמשמשת רק כגוף המעניק את המוצר הסופי. כאן תוכלו למצוא מידע שיעזור לכם לבחור את פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורכם, ללא חשש מהונאה או ממפח נפש, במקרה בו תיאלצו להפעיל את הפוליסה שרכשתם לקראת הנסיעה לחו"ל.

הונאות של סוכני מכירות ביטוח אל מול הלקוח

אחת הסיבות שיש לא מעט הונאות של מכירת פוליסות ביטוח נסיעות היא בגלל שמדובר במוצר רווחי ומכירתי.
כאשר מחליטים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, אין ספק שאחת הבעיות היא בחירת הפוליסה הנכונה והמתאימה ביותר עבורך, בהתחשב באופי הטיול ובנתונים הספציפיים שלך ושל שותפיך לנסיעה. בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל חשובה לא פחות מבחירת הטיסה הנכונה, המלון בו תשהו או כל מוצר תיירותי אחר לגביו אתם מתלבטים לקראת הטיסה.

במידה והנך יוצא לשהייה לחו"ל ועליך לקבל את ההחלטה של רכישת ביטוח נסיעות, חשוב מאוד לדאוג לבדוק היטב את פוליסת ביטוח הנסיעות ואת הסעיפים השונים, על מנת להבטיח שהפוליסה באמת מתאימה לך ולאופי הטיול שלך.

אין ספק שהמשווק המורשה שמוכר את הפוליסה רוצה בסופו של יום להרוויח את לחמו, אבל… החשיבות של מכירה נכונה ללא הטעייה מצד סוכן הביטוח, סוכן הנסיעות או המשווק המוכר את הביטוח, היא בעלת חשיבות גדולה פי כמה מאשר המכירה עצמה, כי לסיכונים ולבעיות הרפואיות אין ביטוח ואין מחיר!

הדרך הנוחה להשוות בין פוליסות ביטוח נסיעות המשווקות לטסים לחו"ל

אפליקציית סמארט (קישור מופיע למטה) מספקת פתרון דיגיטלי למציאת פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורכם. בתהליך קצר, האורך רק מספר דקות, תוכלו להשוות בין הפוליסות השונות, בהתאם לסוג הנסיעה שלכם (טיול תרמילאים ארוך, חופשה משפחתית קצרה, טיול ספורט אתגרי, ביטוח לשנה לנסיעות עסקים תכופות וכד'), ובהתאם לצרכים האישיים שלכם (חפצים אישיים יקרי ערך, מצב רפואי מורכב, גיל ועוד.) תהליך ההשוואה מתבצע און ליין, ולכן אינכם תלויים בנציגי מכירות או סוכני ביטוח, ואתם יכולים לבצע את התהליך מתי ואיפה שנוח לכם. ממלאים את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסע המזמין והנוסעים הנוספים והצהרת בריאות, והמערכת תזהה עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר התואמת את דרישותיכם. בשלב הבא תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים. בכל מקרה של ספק, תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה של smart, ולקבל מהם הסבר ועזרה בהשלמת רכישת הפוליסה, כדי שתהיו בטוחים, שרכשתם פוליסה ממקור אמין.

ביטוח נסיעות לחו''ל

הונאות של לקוחות אל מול חברות הביטוח

הונאות ביטוח לא מתבצעות תמיד מצד החברה המשווקת או המבטחת. לעתים אלה דווקא הנוסעים לחו"ל, שמנסים להפעיל את הפוליסה במרמה. בין ההונאות הפופולאריות בקרב מטיילים ונופשים בחו"ל הן הצהרה על גניבת דרכונים, גניבת מזומנים, הפעלת ביטוח הנסיעות בטיול ללא סיבה מוצדקת, הצהרה על גניבת מזוודות, הארכת ביטוח נסיעות וכדומה.
למה שלקוח יבצע הונאה של חברת הביטוח שסיפקה לו ביטוח נסיעות לחו"ל אם הכל היה תקין עד לרגע ההגעה לארץ?!
הסיבה נעוצה לרוב במוסריות וביושר של אותם לקוחות אל מול ספקי מוצרי התיירות השונים. חשוב לדעת, שמעבר לכשל המוסרי, מדובר במעשה פלילי, החושף את מי שמבצע אותו לעונשים הקבועים בחוק. חשוב לכבד את החוק, ולקחת את החופשה בחו"ל כחוויה מהנה, ולא כהזדמנות להרוויח כסף במרמה.

אנחנו בטרוול אינפו ממליצים לכם לרכוש כדין פוליסה, דרך חברות אמינות, שבהן ניתן לעשות ביטוח נסיעות, ולהבטיח לעצמכם שקט נפשי וביטחון, שבכל מקרה של חוסר נעימות, לפחות תהיו מכוסים מבחינה ביטוחית, ולא תיאלצו לשלם סכומים גבוהים שלא תכננתם להוציא במהלך השהות בחו"ל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1