שאלת את עצמך מה הם טיסות המשך לחו"ל

במידה והרמת טלפון לסוכן הנסיעות או שביצעת מספר בדיקות באתר האינטרנט המספק שירותי תיירות כאלו ואחרים של טיסות לחו"ל, סביר להניח שבמהלך הבדיקה נתקלת במונח "טיסות המשך" או "טיסות קונקשיין", אז בשביל לעשות סדר בבלגאן ובשביל שתוכל להיות בראש שקט יותר במהלך רכישת כרטיס הטיסה שלך לחו"ל, צוות טרוול אינפו ריכז עבורך את כל המידע ההכרחי על טיסות המשך לחו"ל בשביל שתוכל לדעת קצת יותר לפני שאתה רוכש דווקא את כרטיס הטיסה הזה!

מה זה בכלל טיסות המשך?

טיסות המשך הם בעצם טיסות שמתבצעות במסלול טיסה קצת שונה מטיסות ישירות, ניקח לדוגמא אפשרות של טיסת המשך לניו יורק שיכולה להתבצע מישראל,
מסלול הנסיעה שעובר הנוסע במהלך טיסה שכזו הינה המראה מישראל ליעד מסוים שבדרך כלל הינו באירופה, לאחר הנחיתה באירופה ישנו זמן המתנה בו מחכה הנוסע לטיסה הבאה שיוצאת לניו יורק של אותה חברת התעופה או לחילופין חברת תעופה אחרת שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם חברת התעופה איתה המראת מישראל לאירופה, שעות ההמתנה בנמלי התעופה ברחבי אירופה שלהם מחכים לטיסות המשך ידועים מראש אך ישנם תמיד שינויים כאלו ואחרים שיוצאים מן הכלל ויכולים לשנות את כל הלו"ז שנקבע מראש.
לאחר ההמתנה באירופה במקרה הנ"ל, הנוסע עולה לטיסת ההמשך של חברת התעופה ואיתה מגיע ליעד הסופי שבמקרה שלנו מדובר על ניו יורק.
ישנם טיסות המשך שיכולות להיות מורכבות משלוש טיסות במקרה והחלטת לטוס ליעד בארה"ב לדוגמא ,שבו מסלול הטיסה מישראל יכול להיות ישראל – אירופה – ניו יורק – יוטה.

העברת המטען והציוד בטיסות המשך

הערת המטען, הציוד והכבודה שנמצאת בבטן המטוס במהלך הטיסה הראשונה לחו"ל מועברת בצורה אוטומטית על ידי צוות הקרקע לטיסה הבאה שלך ליעד הסופי, כמובן שישנם לפעמים בעיות כאלו ואחרות שיכולות להתרחש במהלך העברת המטען, אבל…
אין ספק בכלל שמעבר של ציוד וכבודה באופן אוטומטי חוסך את כאבי הראש של לבצע צ'אק אין נוסף לאחר נחיתת הביניים ביעד הטיסה.

חברות המבצעות טיסות המשך לחו"ל

בישראל ישנם מספר חברות תעופה פופולאריות המבצעות טיסות המשך למספר יעדים תיירותיים בעולם, בין החברות ניתן למצוא את:
איירסוויט – שמבצעת טיסות המשך דרך קייב שבאוקרינה למזרח הרחוק ליעדים, כגון: תאילנד, הודו, סין, כמו כן חברת איירסוויט מבצעת טיסות המשך גם ליעדים לצד השני שבעולם כמו ניו יורק לדוגמא.
אוזבקיסטן איירוייס – חברת האוזבקים מבצעת טיסות המשך דרך טשקנט בעיקר למזרח הרחוק ליעדים כמו דלהי שבהודו, בנגקוק שבתאילנד וכדומה.
חברות תעופה אירופאיות – שבהם נזכיר את חברת לופטנזה הגרמנית המבצעת טיסות המשך מנמל הבית שלה בפרנקפורט, בריטיש איירוייס הבריטית המבצעת טיסות המשך דרך לונדון, אייר פראנס המבצעת טיסות דרך פאריז, KLM המבצעת טיסות המשך דרך אמסטרדם וישנם עוד רבים וטובים כמוהם.

עלויות של טיסות המשך לחו"ל

העלויות של טיסות ההמשך לחו"ל הם זולות משמעותית הרבה יותר מטיסות ישירות ואפשר גם להבין למה, שמחליטים לטוס לניו יורק הנוחות היא הרבה יותר גדולה במידה ומחליטים לטוס עם חברת אל על או קונטיננטל המבצעת טיסות ישירות, אבל…
הבעיה היא שהעלויות של טיסות שכאלו עולות הרבה יותר במקרה בו מעוניינים לטוס לניו יורק עם חברת איירסוויט למשל ולכן, חשוב מאוד לבחון את כל החסרונות וכל היתרונות של טיסת המשך של כל חברת תעופה על פני חברת תעופה המבצעת טיסות ישירות ליעד החופשה שלך, לפעמים עדיף להוסיף עוד 100$ בשביל לתפוס מושב בטיסה ישירה ולחסוך את כל כאבי הראש והבלגאן שבמעבר ממטוס למטוס.

טיסות המשך ליעדים רחוקים

היעדים שניתן למצוא אליהם טיסות המשך שפופולאריות מאוד על ידי הנוסעים הישראלים, הם: המזרח הרחוק במדינות כמו הודו, תאילנד, סין, הונג קונג, אוסטרליה וכדומה.
בצד השני של הגלובוס לעומת זאת ניתן למצוא את היעדים שנמצאים באמריקה שהם ארה"ב ששם יש צורך בטיסות המשך במידה והחלטת להגיע ליעד שאין אליו טיסה ישירה מישראל, יעדים נוספים הם יעדי דרום אמריקה, כגון: ברזיל, ארגנטינה, פרו, קולומביה וכדומה.

תקלות ובעיות בטיסות המשך לחו"ל

כמו כן טיסה ישירה, טיסת שכר או שירות תיירות כזה או אחר, ייתכן מאוד שיתרחשו מספר בעיות קריטיות במהלך הטיסה ולכן, כאשר מחליטים לעלות על טיסת קונקשיין לחו"ל חשוב לדעת על כל הבעיות שיכולות לצוץ ללא הודעה מוקדמת, כגון:
עיקובים בטיסות – עיקובים בטיסות המשך אלו הבעיות הנפוצות ביותר שיש, תאר לעצמך מקרה בו הטיסה מישראל מתעכבת בגלל סיבות כאלו ואחרות, כאשר הינך יודע שביעד ההמשך באירופה מחכה לך טיסת המשך שיוצאת בשעה מסוימת שייתכן מאוד שתפסיד אותה בגלל העיקוב של הטיסה בישראל, במקרים שכאלו אין מה לדאוג כי אפשר להתנחם בכך שחברת התעופה בדרך כלל לוקחת את האחראיות עליה ויודעת לפצות את הלקוח שצריך, כמובן שהפתרונות שמציעים חברות התעופה הינם לילה במלון עד ליציאת טיסת ההמשך ביום שלמחרת או טיסת של חברת תעופה אחרת המגיעה ליעד עוד באותו היום.
איבוד כבודה ואי הגעה של הציוד – איבוד כבודה בטיסות המשך הוא דבר שיכול לקרות ואין ספק שחשוב לשים לו לב, אף על פי שהדבר אינו נמצא בשליטתך, הבעיה נוצרת כאשר ביעד ההמשך בו ביצעת נחיתה להמתנה, המזוודות יוצאות החוצה ואינם מועברות למטוס המבצע את טיסת ההמשך, מה שיכול להיות לפעמים מאוד בעייתי בכל נושא הציוד אותו אתה צריך במיידי כאשר אתה נוחת ביעד החופשה שלך בחו"ל.

חשוב מאוד לדאוג לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שתכסה לך את כל נושא הכבודה והמטען בצורה הטובה ביותר בשביל לנסות ולמזער את הנזקים שיכולים להתרחש כתוצאה מאיבוד מזוודות ומטען במהלך טיסות המשך לחו"ל.

לסיכום ועל קצה המזלג על טיסות המשך לחו"ל

טיסות המשך לחו"ל יכולות להיות דבר חסכוני מאוד בכיס לאלו שמחשבים כל שקל ושקל במהלך הטיול בחו"ל ויכולות להיות סיוט אחד גדול לאלו שעוברים ונכללים בנוסעים שעברו בעיות כאלו ואחרות במהלך טיסות המשך לחו"ל, חשוב מאוד שהבחירה בטיסת המשך תתבצע לאחר בדיקה של כל היתרונות וכל החסרונות של אותה טיסה, ייעוץ מקדים עם סוכן הנסיעות או עם חברת התעופה יכול לפתור המון בעיות והמון שאלות בכל הנושא של טיסות המשך לחו"ל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1