לעבוד בענף התיירות בחו"ל

במידה ואתה מתעניין בעבודה בענף התיירות, לבטח שאלת את עצמך איך זה לעבוד בענף התיירות אבל בחו"ל…? הרי כולנו יודעים שענף התיירות הוא אחד מהענפים המצליחים והמתפתחים ביותר בעולם ושהעבודה כפקיד קבלה בבית מלון בישראל זהה לעבודתו של פקיד קבלה בבית מלון באירופה או בארצות הברית.

רוצה לשמוע קצת יותר על העבודה בענף התיירות בחו"ל ועל ההבדלים בעבודה בין ישראל לשאר העולם..? הגעת למקום הנכון!

ההבדלים בין ענף התיירות בישראל ובשאר העולם

ענף התיירות הינו אחד מהענפים העשירים ביותר במקצועות מרתקים ומעניינים הפועלים מסביב לשעון ברחבי העולם, כגון: סוכן נסיעות, מלונאי, דייל בחברת תעופה ואפילו מלצרות ומסעדנות שקשור באופן ישיר לענף.

ההבדלים שקיימים בין הגופים והחברות הפועלות כיום בענף התיירות בישראל לבין שאר העולם, אינם שונים וניתן למצוא את אותה שגרת עבודה יומיומית שעוברת על סוכן הנסיעות העובד באותו משרד המקבל אלפי לקוחות ביום, דייל חברת תעופה המשרת מאות נוסעים בטיסה ואפילו פקיד קבלה במלון המבצע צ'אק אין לעשרות אורחים מדי יום ביומו.

ההבדלים שכן תוכלו למצוא בין ענף התיירות בישראל לבין ענף התיירות בשאר העולם זה במסות וכמויות הלקוחות הגדולים בהרבה, לדוגמא: בית מלון באילת שברשותו 300 חדרי אירוח ולינה הפועל בקצב מסחרר בעונת התיירות בקיץ, זה עבודה קלה יחסית לאותו בית מלון באירופה הנמצא ביעד תיירות פופולארי ומבוקש כמו פאריז, לונדון או איטליה שברשותו 200 חדרי אירוח הפועלים כל יום במהלך כל השנה ונמצא בתפוסה מלאה.

אין ספק שהבדל משמעותי נוסף שקיים בין ענף התיירות בישראל לבין שאר העולם הוא לצערנו הרב השכר החודשי, אין ספק בכלל שכיום מלונאי, סוכן נסיעות בארצות הברית ואפילו דייל בחברת תעופה, מרוויח שכר גבוה יותר ומכובד הרבה יותר באחד מהמקצועות המבוקשים והפופולאריים ביותר בעולם.

כמובן שאין בכוונתנו לזלזל בענף התיירות בישראל, אלא להיפך…

אנו חושבים שכיום ענף התיירות בישראל נמצא בהתפתחות ודי מוכיח את עצמו מדי שנה ושנה, כמובן שאין שום ספק שמבחינה טכנולוגית ומבחינה חברתית יש לנו עוד הרבה מה ללמוד משאר מדינות העולם, אבל בסופו של דבר חשוב לזכור שאנו חיים במדינת ישראל.

מאיפה להתחיל במידה והחלטת שאתה מעוניין לעבוד בענף התיירות בחו"ל

לאלו מכם שמתעניינים בעבודה בענף התיירות דווקא בחו"ל, חשוב לדעת שיש מספר קריטריונים שיעזרו לכם למצוא עבודה בצורה מהירה יותר ובטוחה יותר.

ראשית כל חשוב מאוד לזכור שתהליך חיפוש העבודה בענף התיירות בחו"ל זהה בדיוק לתהליך חיפוש העבודה בארץ, באינטרנט קיימים מאות לוחות דרושים בתיירות באנגלית שמציעים מגוון של הצעות עבודה בחו"ל ומשרות מרתקות ומעניינות ברחבי העולם, כמובן שאחד מהקריטריונים של לעבוד בחו"ל, זוהי אשרת עבודה שאותה ניתן לבקש ולקבל בשגרירויות השונות היושבות בישראל, תהליך בקשת הויזה ואשרת עבודה לוקח זמן לכן יש לקחת בחשבון שזה יכול לקחת גם מספר חודשים.

כמובן שבמידה וברשותכם תואר אקדמאי באחד ממקצועות התיירות, הדבר יכול להיות לעזר בעבורכם ובעבור אלו הרוצים לקבל את אשרת העבודה בחו"ל בצורה מהירה יותר ובטוחה הרבה יותר.

כמובן שמיותר לציין אך נזכיר זאת בכל אופן, שחשוב מאוד לבדוק את המקום עבודה בו אתם מעוניינים לעבוד וכמובן את כל התנאים הסוציאליים שמעניק לכם אותו גוף תיירותי בחו"ל.

שיהיה בהצלחה בחיפוש המשרה הנחשקת בענף התיירות בחו"ל!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: