טיול באיסלנד

חשבתם על טיול באיסלנד? זה רעיון נהדר! איסלנד זו מדינת אי יחודית בצפון האוקיינוס האטלנטי. היא חלק מאירופה אבל מרגישה ממש שונה. איסלנד היא מדינה של ניגודים חדים, מצד אחד שלווה, רוגע ושקט נפשי ומצד שני, טיולים מסעירים של אופנועי שלג, ראפטינג, טרקים וחוויות של כיף אמיתי. איסלנד מציעה למטיילים עוד הרבה סיבות טובות להגיע. קל לטייל ונוח להסתדר בטיולי אוטובוס מודרכים או טיולים בנהיגה עצמית.

הידעתם? העיירה הוסאוויק בצפון איסלנד נחשבת לבירה עולמית לצפייה בלווייתנים. בכל יום בעונת הקיץ יוצאות מספר הפלגות לשיט צפייה בלוויתנים מהנמל של העיירה היפה. הקירבה הפיזית לענקים העדינים של האוקיינוס והנוף עוצר הנשימה בהחלט תורם להרגשה שטיול באיסלנד זו חוויה של פעם בחיים.

הידעתם? באיסלנד נמצא המדבר הגדול באירופה.

איסלנד גיא גוטרימןאיסלנד היא לא רק מדינה יפה באופן מיוחד, גם תושביה ידועים ברמת האירוח הגבוהה שלהם, הניקיון והאדיבות. בעת טיול באיסלנד תוכלו לגלות את המרחבים ולעשות היכרות עם התושבים המקומיים של הארץ הזאת הנמצאת בלב ים.

תיירים מכל רחבי העולם מגיעים לבקר במקום הזה רק כדי לגלות את היופי הטבעי של המקום שכמוהו לא ניתן לראות בשום מקום אחר. מי היה מאמין שבקצה הצפון מערבי של אירופה מסתתר לו אי קטן עם גייזרים טבעיים והתפרצויות קיטור מבטן האדמה, אכן איסלנד הוא אי מלא הפתעות.

צמאים לראות קצת מים? באיסלנד יש יותר מאלפיים מפלי מים! אם אתם זקוקים לחופשה מרעננת מלווה בנופים של קרחונים והרי געש, איסלנד היא יעד מושלם בשבילכם. בגלל השם שמזכיר קרח והמיקום הצפוני אנשים נוטים לחשוב שמזג האויר באיסלנד נוטה להיות קר מדי, אך למעשה אין זה כך. איסלנד התברכה באקלים מתון אודות לזרם הגולף החמים המגיע מדרום וימי הקיץ באיסלנד הם אינסופיים וחמימים להפליא.

לא חשוב באיזה עונה של השנה, איסלנד היא מקום נפלא לבקר בו. בעלי החיים היחודיים, הנופים המרתקים של הרי געש, אגמים וקרחונים…וזו רק ההתחלה.

עכשיו יותר מתמיד זה הזמן לטיול באיסלנד!

הכתבה באדיבות גיא גוטרימן, תושב איסלנד ובעל אתר איסלנד – המדריך לארץ הקרח והאש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,