טיול בסן אנטוניו – טקסט ארה"ב

אז הפעם במסגרת השהייה שלנו בארצות הברית החלטנו לארוז מזוודה קטנה ולהצפין בנסיעה לסן אנטוניו המהממת שלבטח אתם שואלים את עצמכם ממש ברגעים אלו במה היא כזו מעניינת שאנחנו כה מתלהבים ונרגשים לספר לכם על כך.

בקצרה נספר לכם של סן אנטוניו נמצאת וממוקמת בדרום ארצות הברית במדינת טקסס שבמרבית המקרים תיירים ישראלים אינם מגיעים לאזור וזאת בגלל המרחק העצום שצריך לעבור מהערים היותר מתיירות כמו ניו יורק, לוס אנג'לס ולאס ווגאס.

אז ככה…

האטרקציה המרכזית בעבור התייר המגיע לבקר בן אנטוניו זה בלי שום ספר ה River Walk שהינו נהר ארוך במיוחד שבשני צדדיו ישנה טיילת ארוכה במיוחד, שבה עשרות מסעדות עם אוכל משובח, פאבים וברים תוססים, חנויות מזכרות ואווירה צבעונית שבלי שום ספק ניתן לראות רק בסן אנטוניו.

הטענה המרכזית בטיול הקצרצר הזה הייתה שהמקום מאוד מזכיר את אמסטרדם בצבעוניות שלו ובמיוחד באווירה של התיירים והתושבים בעיר שיודעים בלי שום ספק לקבל את התייר בחום ואהבה.

מרבית מבתי המלון באזור ממוקמים במרכז העיר במרחק הליכה קצר יחסית מהדאון טאון ומה River Walk שנחשב למרכז העיר ולאזור הבועט של העיר, לאלו שרוצים להוזיל את העלויות ישנם מגוון בתי מלון הנמצאים במרחקי הליכה קצרים של רבע שעה עד חצי שעה, אף על פי שכדאי לחשוב פעמיים לפני שמחליטים ללון בבית מלון מרוחק בגלל שמרבית האטרקציות והפעילות באזור נמצאת בלב הדאון טאון.

לאלו שרוצים לראות את הנהר ואת הטיילת הארוכה במיוחד שבאזור, ישנה אפשרות לשוט בסירות ההדרכה שיוצאות ממגוון מקומות שונים ברחבי העיר, אף על פי שמומלץ בחום ללכת בטייל בגלל האווירה התוססת והמדהימה שנמצאת במקום.

סן אנטוניו בלי שום ספק הינה אחת מהערים היותר מפתיעות שנתקלנו בהן בארה"ב ובעולם בכלל, כאשר במקום אפשר ליהנות ממגוון אטרקציות נוספות, כגון:

  • אלמו – מוזיאון אשר מספר את סיפור ההיסטוריה שעומד מאחורי טקסס והקמתה ומאחורי המלחמה שנערכה בסן אנטוניו אל מול המקסיקנים והספרדים.
  • מוזיאון ריפלי – שמוכר לכולנו מהסלוגן  Believe It Or Not שבו ניתן לראות בלי שום ספק את הדברים ההזויים ביותר שלא חלמתם לראות מהאוסף האישי של ריפליס שהיה אספן ומטייל שידע בלי שום ספק לעשות חיים ולהביא לאמריקאים את הדברים ההזויים ביותר מרחבי העולם.
  • מוזיאון השוואה – ששם ניתן לראות בובות, אומנים ואת המפורסמים בבובות שאווה מדהימות.
  • קולנוע 4D – שבו תוכלו לראות סרט שימחיש לכם מקרוב איך זה באמת לגלוש בסנובורד ולזוז בלי הפסקה בעזרת האפקטים המרתקים שבבית הקולנוע.
  • מוזיאון גינס – שמביא לכם את כל השיאים שנשברו עד היום במוזיאון אחד אשר נמצא בעיר.
  • מוזיאון האימה – שבו תוכלו לנסוע ברכבת ולהתרשם מדמויות שיפתיעו אתכם בסיבוב, בלי שום ספק לאמיצים בלבד.

לאלו שמגיעים לביקור קצרצר בסן אנטוניו ומוגבלים בזמן ממש כמונו, אין ספק שלילה אחד בעיר בהחלט מספיק, אך כמובן שיש לקחת בחשבון את נושא הנסיעות הארוכות מיעד ליעד בארה"ב שבהחלט במרבית המקרים מקשה על השהייה ומאלץ ללון בבתי מלון בעיר או בדרכים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,