טיולים לגיל השלישי

השילוב של עודף זמן פנוי, העדר מחויבות למקום העבודה ומצב כלכלי טוב יחסית הפך את בני הגיל השלישי בדורונו לחברים של כבוד במועדון הנוסע המתמיד. רגע אחרי היציאה לגמלאות, כאשר מענק הפרישה השמן מופקד בחשבון הבנק והצורך לשוב ולפקוד את מקום העבודה אינו קיים עוד בוחרים רבים מבני הגיל השלישי לצאת לטיולים מרתקים מסביב לעולם. מהם היעדים המועדפים? מהו הסגנון הרצוי ועל מה חשוב להקפיד? על כך בכתבה הבאה:

היעדים

אם עד לפני מספר שנים היעד היחידי של טיול גימלאים היה אירופה הקלאסית הרי שכיום המצב הוא שונה. הירידה החדה במחירי הטיסות וחבילות הנופש איפשרה למרבית המבוגרים המבוססים לפקוד את בירות אירופה הרבה לפני היציאה לגמלאות כך שהחופשה הגדולה תנוצל על הצד הטוב ביותר במסגרת טיול "אקזוטי" למזרח הרחוק, לארצות הברית או אפילו למדינות דרום אמריקה. היום אין זה מחזה נדיר לראות מטיילים בעשור השישי, השביע ואפילו השמיני לחיהם משוטטים בין השווקים הססגוניים של המזרח הרחוק או בערי הכרך הגדולות של ארצות הברית והאמת היא שאין בזה שום דבר מפתיע – הרפואה המודרנית מאפשרת למרבית המבוגרים לתפקד באופן מיטבי גם בגיל מתקדם יחסית וכאשר הזמן והכסף נמצאים בשפע, אין שום סיבה לשוב ולבקר ביעדים בנאלים. זה הזמן לראות עולם!

הסגנון

על אף שהיעדים בהם מבקרים בני הגיל השלישי מתאימים בעיקר לתרמילאים צעירים, תשכחו מתרמילים גדולים ומנסיעות מתישות ברכבות. בני הגיל השלישי רוצים את הטוב ביותר ומוכנים לשלם את המחיר. מלונות חמישה כוכבים, מדריך צמוד דובר עברית אשר בקיא באורחות המקום ומכיר את האתרים השונים על בוריהם ובעיקר – אוטובוס תיירים ממוזג אשר מוביל את התיירים ישירות למחוז חפצם ובחזרה לבית המלון.

ועל מה חשוב להקפיד?

לפני היציאה לטיול עליכם לוודא שיש ברשותכם ביטוח בריאות מקיף אשר כולל גם ביטוח סיעודי בעל כיסוי נרחב. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה במהלך הטיול וכדאי להתכונן לכל תרחיש. כמו כן, אם אתם מתגוררים בבית דיור מוגן כדאי לנסות ולפנות להנהלה על מנת להקפיא שירותים שונים שלא תצטרכו במהלך הטיול (כבלים, שירותי ניקיון, ביטוח, מינוי לבריכה או לחוגים שונים) , המהלך עשוי לחסוך לא מעט כסף. והכי חשוב – ודאו שהרכב הקבוצה מתאים לכם, הן מבחינת הגיל והן מבחינת תחומי העניין.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,