החזרה לארץ מהטיול בארצות הברית

אז אחרי שכבר טיילתי במספר יעדי תיירות בעולם למשך תקופה לא קצרה, הגיע הרגע לסיים את אחד מהטיולים היותר ארוכים שעברתי בחיי, וזה הטיול שלי בארצות הברית.

אתם צריכים להבין, בכל זאת חצי שנה לא להיות בישראל ולהגיע למצב של לחיות ולטייל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, זה לא פשוט ולפעמים אפילו יכול להיות סוג של שוק, אף על פי שדווקא תהליך ההתאקלמות והנחיתה שלי בארץ ישראל היה פשוט יחסית ואפילו קל הרבה יותר ממה שחשבתי, כמובן שחלק גדול מזה הוא בגלל בת זוגתי שאיתה עברתי את הטיול בארצות הברית.

שבוע לפני שחוזרים – מתחילים כבר להבין

בכל זאת אחרי חצי שנה שכבר התרגלתי לפתוח את הבוקר עם כוס הקפה אל מול הבריכה המשותפת של הקומפלקס בו שהינו במהלך הטיול, או יותר נכון במרבית הזמן הרגשתי שהבריכה הזו היא כמו הבריכה הפרטית שלי, כי שבונים בית בארצות הברית הבנייה של בריכה בארצות הברית זה חלק שנחשב לסטנדרטי ודי רגיל.

בכל מהלך הטיול והחצי שנה תמיד עלתה עוד מחשבה ועוד מחשבה על מה יקרה שנצטרך לקפל את הפקלאות בגלל שהוויזה מסתיימת ונאלץ לחזור לארצנו הקטנטונת שאל מול ארה"ב נחשבת לנקודה על המפה.

אבל שהגיע השבוע האחרון לפני החזרה שלנו ארצה, התחלנו להפנים ולהבין שהגיע הזמן לצאת לסיבובי הקניות האחרונים ולחזור לארץ ישראל עם כל טוב, כי אחרי הכל זה המומנט שלנו לקנות הכל, מהטוב ביותר ובזול שזהו אחד החלקים היותר חשובים בקניות שלנו כישראלים בחו"ל.

לילה אחרון בארצות הברית

את האמת שזה אולי לא היה הלילה הכי הכי שלי במהלך הטיול הזה, אבל אין ספק שזהו לילה שבו היו הרבה מחשבות, חששות, פחדים, געגועים ומה לא.

את הלילה האחרון שלנו העברנו עם חברים מקומיים אותם הכרנו במהלך הטיול, זה היה לילה לבן שהסתיים לו ב 4 בבוקר, וזאת בהתחשב בעובדה שהיינו צריכים לקום לשדה התעופה כבר ב 7 בבוקר, כי הנסיעה לשדה ממקום מגורינו היה כחצי שעה עד 40 דק'.

הגענו לשדה, כאשר עצירת הביניים שלנו הייתה בניו יורק, שם היה לנו בהחלט רגע מרתק, אינטימי, מלא קסם ואהבה, והכי חשוב הרבה אנרגיות שהעיר ניו יורק מכניסה למטייל בה, שנכון לתאריך כתיבת המילים האלו בהחלט היה אחד הרגעים המאושרים והשמחים בחיי.

אחרי 6 שעות קצרות שעברנו לנו כלא היו, חזרנו לשדה התעופה הנמצא במרחק של כחצי שעה ממנהטן, שם עלינו על טיסה ישירה לארץ ישראל ונחתנו בחזרה אל ארצנו הקטנטונת והמדהימה, כי בסופו של דבר אין כמו בבית!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: