האקדמיה לטיס מכללת IFC – לחשוב גבוה ולהגיע רחוק!

הי גולשים יקרים,

בהמשך לכתבתי הקודמת: "תעופה מתחביב למקצוע" הנני מאושרת לבשר שנכנסתי לעולם התעופה!!!

בתאריך 20.7.11 התחלתי לעבוד במחלקת השיווק במכללה לטיס ותעופה בבית חיל האוויר שקראת "מכללת "IFC. כל זה התחיל מעצם התעניינותי בלימוד ניהול תעופה אשר אני מתעתדת ללמוד בתחילת נובמבר, ואישה מקסימה בשם צבייה אשר עובדת שם, מאד רצתה שאצטרף למשפחת האקדמיה בתחום השיווק.

אין לתאר במילים את אושרי שמקום מבורך זה נותן לי, פוגשת המון אנשים איכותיים אשר חולמים על לימוד טיס ולהיות טייסים מסחריים!! המון אנשים אשר יש לי שפה משותפת עימם עקב אהבתי לטיס ולתעופה!!

בתאריך 28.7.11 ייצגתי בכבוד את מכללת הטיס והתעופה באירוע של מפגשי נטוורקינג ויין אשר התקיים במלון "הגלגל" בתל אביב, היה מעניין, שונה, אחר, ומרגש כאחד!! המון התעניינות, המון כיף וכמובן אושר שיכולתי לייצג מקום מכובד זה J

ניתן לראות ב"פייסבוק" תמונות מהמפגש תחת הקבוצה "מפגשי נטוורקינג ויין".

תפקידי במכללה הוא חשוב ביותר, והוא ליחצ"ן לשווק ולזמן מתעניינים אשר מתקשרים למכללה בעקבות פרסום בכל מיני אופנים כדי להתרשם ולהירשם.

השיווק והיחצנות הם חלק בלתי נפרד ממני, ואני עושה זאת באהבה גדולה תוך פרגון גדול מצד 2 אנשים חשובים בדרכי: מנכ"ל המכללה שמעון סדגסי וצביה.

מאחלת לכל מי שבאמת רוצה להגשים חלום יוקרתי ונחשק – לא להסס וללכת עם החלום עד הסוף!! אני את חלומי הגשמתי, אך יש לי עוד כמה להגשים ולהספיק.

שלכם באהבה,

איילת פרנק

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

3 תגובות

  1. אילת פרנק היקרה, אין לי מושג אם את אמיתית או שזה עוד תרגיל מלוכלך ביחסי ציבור, אולם כדאי מאוד שתזהרי בפרסומים שאת מעלה או בהמלצות שאת ממליצה, אם את לא רוצה להתפס כנוכלת שעל ראשה חובות עתק, כמו השמות שפרסמת בכל כך הרבה התלהבות. אני מציעה שאולי תפני שסטודנטים האומללים שלקחו הלוואות כבדות כדי לממש חלום, העבירו את הכפים למר סדגסי היקר שאת כה מהללת ועד היום לא זכו לקבל את שעות הטיסה שהוא התחייב עליהן. אולי כדאי שאת תקראי את הכתבה והתחקיר שערכו עליו בידיעות תקשורת, לפני שאת ממהרת להמליץ עליו. תלמידי השנה הראשונה היו אמורים להיות עם הגדר מכשירים, אף אחד אפילו לא קרוב לזה, תלמידי השנה השנייה היו אמורים להיות עם רשיון טיסה פרטי ורובם עדין לא עשו טיסת סולו! לחניכים ששלמו הוא חייב טיסות בעלות של מאות אלפי שקלים. הוא עבר בתי ספר בהרצליה כי הוא שום דבר פרט לשם, אין לו בית ספר לטיסה בכלל, ובכל מקום מפסיקים לו את הטיסות בגלל בעיות תשלום. הוא קיבל מכתב רשמי מיאט"א שמודיעים לו שהם כבר לא עובדים עימו ולמרות זאת הוא משקר וממשיך להטעות אנשים. בדיוק כמו רשימת המרצים שהוא מפרסם שמעולם לא היו קשורים למכללה… ההמלצה שלה מסריחה מרוב יחסי ציבור ואני בספק אם את באמת קיימת. אני לעומתך, עבדתי שם, גיליתי את האמת המרה, נאלצתי לחשוף אותה בפני כל הנוגעים בדבר ולצערי אשים המשיכו להפסיד שם כסף. אגב, מעלה ממחצית התלמידים כבר עזבו…
    מועדים לשמחה,
    רוית

  2. אילת פרנק יקירתי אם את עוסקת בשיווק המכללה הישראלית לטיס מה דעתך לשלם לי עבור השרותים שהענקתי למכללה ואף אחד לא טורח לשלם לי עליהם? בכל פעם שאני מתקשר ומתמזל מזלי ועונים לי, טורקים לי בפרצוף את הטלפון בשניה שאני מעלה את הדרישה לשלם לי. ההרגשה שלי שהולכת ומתחזקת זה שעשיתי עיסקה עם נוכל שהציג את עצמו כעו"ד. עכשיו ברור לי לגמרי שהוא אכן נוכל ובכאלה צריך לטפל אחרת.

  3. רוית נאור איך את מעיזה לכתוב כך על בן אדם? את הרי עיתונאית בכי-רע שכל עבודתך היא יחצנות עלובה את עושה רוח כמו מפרש דהוי שחצנית ורבה עם כל אחד לא פלא שזרקו אותך מכל מקום שבו עבדת וגם החתן שלך עזב אותך אחרי חודש. תתנצלי ומיד על דברי הבלע שכתבת פה על איילת
    רינה