אזהרת מסע לטיול למרוקו

אבהיר תחילה, כל מה שאכתוב כאן אינו יכול לשמש בגדר,יעוץ או המלצה לנוסעים למרוקו,זאת חוות דעתי האישית עקב הניסיון הנצבר אצלי במשך 12 שנות ניסיון בהדרכת מטיילים למרוקו.
אזהרת מסע לנוסעים למרוקו,עומדת כבר למעלה מ-9 שנים והיא, מקבלת משנה תוקף לפני חג הסוכות וחג פסח. בתקופה זו היחידה ללוחמה בטרור ומשרד החוץ מגביר פרסומים, בכל הנוגע לאזהרת מסע זו.
למטיילים הישראלים למרוקו שיוצאים באופן עצמאי למרוקו,יש מקום להתייחס לאזהרה זו, (במיוחד בערים קזבלנקה,מרקש,טנג'יר ופאס) ליוצאים בקבוצות מאורגנות,הסיבה לחשש לא קיימת כלל. מרוקו בימים אלה (בעקבות האביב הערבי) עוברת דו שיח עם בית המלוכה על תנאי המחייה של האזרחים, מה שאין לו כל נגיעה ל"אביב הערבי". לא נסתיר שהרוב במרוקו תומך בהקמת מדינה פלשתינית ביהודה שומרון ועזה ובנשימה אחת,עומד על זכותה של ישראל להתקיים כמדינה ריבונית. באזור הכפרי של מרוקו,בשוליים,בסהרה ובכפרים על רכסי ההרים,התושבים מנותקים יותר ופוליטיקה,לא נמצאת בסדר היום שלהם.
בכלל מרוקו היא לא המדינה הערבית הקיצונית שאנו מכירים ממדינות ערב באזורינו.
קבלת הפנים שזוכים לה ישראלים במרוקו, לפעמים מדהימה את התיירים הישראלים ומעניקה להם בטחון להסתובב בערים,בשווקים ללא כל הפרעה.
למרות אזהרות המסע ישראלים המשיכו וממשיכים,לצאת למרוקו ולהנות ממדינה זו.

הכתבה נכתבה אודות לחברת פליי פור פאן

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,