מידע על טיסות לתאילנד

תאילנד היא אחת ממרכזי  התיירות פופולרי ביותר אסיה בקרב מטיילים מכל העולם- מדי שנה פוקדים אותה כ6 מיליון תיירים שמגיעים כדי ליהנות מהשילוב המנצח שהיא מציעה  אסיאתיות אקזוטית ותרבות מרתקת לצד פינוק מערבי.

כשמזמינים טיסה לתאילנד אפשר לבחור בין טיסות לבנגקוק, לצ'אנג מאי, או לקוסמוי. מרבית המטיילים שמגיעים בטיסות לתאילנד נוחתים בבירה התוססת בנגקוק ומשם ממשכים לשאר אזורי המדינה הרוב בטיסות לדרום האיים או לצפון תאילנד לטיולי טרקים.

תאילנד היא מדינת היופי הפראי  היופי שבטבע, נופים עוצרי נשימה, משבטים ויערות הגשם בצפון ועד החופים המדהימים באיים שבדרום, היסטוריה והתרבות עתיקי יום והיופי של המדינה הפכו אותה לאחת המדינות המתויריות בעולם .

מדי שנה מבקרים בתאילנד למעלה מ7 מיליון תיירים, מה שעושה אותה לאת המדינות הכי מתויירות  בעולם כולו. תאילנד נותנת מצדה  את כל הסיבות לנופש מצוין, תענוגות ואווירת חופש וכל תייר ייהנה למצוא בה משהו שהוא יאהב.

בתאילנד אפשר למצוע מגוון רחב של מלונות החל ממחירי בסיס של 15$ לחדר פשוט ועד  למלונות  פאר במחירים גבוהים של מאות דולרים  אזורי היוקרה בתאילנד נמצאים בפוקט וקסומאי שם אפשר למצוא את רוב בתי המלון  הטובים שבמדינה

טיסות זולות לתאילנד אפשר למצוא, עם חברות אוזבקסיטן ארקיע ואייר קאטר שטסים דרך עמאן ועצירות קצרות של שעה בדוחא משך הטיסה הוא רק 13 שעות חברת קאטר קיבלה לאחרונה את המקום הראשון בקרב חברות בעולם בכל התחומים.

ישנם מספר אופציות לטיולים בתאילנד רוב הנוסעים מעדיפים להישאר בדרום ומזרח המדינה באזורי האיים באזור של קוסמאיו  ובנגקוק  ופחות מדיפים להיות בצפון המדינה שם אפשר לעשות טיולים גונגלים פילים  באזור הצפון הפראי של צ,אנג מאי צאנג ראי.

בתאילנד עצמה שירות הבריאות הם לא מפותחים דיים יש להימנע מלטייל באזורים לא מתויירים לבדוק עם יש אזהרה למלונות בעיקר באזור הצפון לגבי מלאריה.

ישנם מספר רב של סוכניות ולעזור ללקוחות במן שירותי תיירות  ישנם מספר של סוכניות ישראליות בעיקר באזור קוואסן ובאזור פוקט  הידועות ביותר הם :הקשר הישראלי,המרכז לתיירות ישראלית והבית הירוק.

טיסות לתאילנד בדרך כלל מאוד יקרות בתקופת חגי ראש השנה ובאזור תקופת חג הפסח אז מחיר יכול לעלות מעל 200$ ממחיר הממוצע במשק החודשים הזולים ביותר לטוס לתאילנד הם חודש פברואר ונובמבר.

.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,