טיפים בטיחותיים לנושא השכרת רכב בארץ ובחו"ל

ברכב הפרטי שלנו אנו שולטים שליטה מלאה באמצעי הבטיחות והזהירות, ויודעים מה בפעם האחרונה הוא עבר בדיקה מקיפה במוסך. גם כאשר אנחנו שוכרים רכב, האחריות לבדוק את בטיחות המכוניות מוטלת עלינו, ולכן מומלץ לבקש מנציגי החברה ממנה ביצעתם השכרת רכב מסמכים המאשרים כי המכונית בטוחה ומוכנה לנסוע.

בכל שנה מתפרסמים מספרים מפחידים באתרי החדשות ובעיתונים המזכירים לכולנו להיזהר כשאנו מסיעים את ילדינו. כמעט 3000 ילדים בשנה נפגעים באשמת המבוגרים שהסיעו אותם! מדובר כאן על טווח גילאים רחב של פעוטות בני יומם ועד גילאי בית הספר היסודי. הדיווחים האלה מטרתם להזכיר לנו כמה כוח יש בידינו, כשאנו מאחורי ההגה וילדינו במושב האחורי, או ילדי השכן שהולכים במעבר החצייה מולנו. גורלם של הפצועים לעתיד, חס וחלילה, הוא פועל יוצא של איך שאנחנו נוהגים, ולצערנו הרב המספרים רק גדולים בכל שנה בגלל שהנטייה היא לשכוח פרט משמעותי זה.

כשאנו נוהגים ברכבינו הפרטי אנו שולטים שליטה מלאה באמצעי הבטיחות והזהירות שלה רכב, וכן יודעים מה בפעם האחרונה הוא עבר בדיקה מקיפה במוסך, או טיפול 10 אלפים. אך מה בקשר לנושא השכרת רכב בארץ? התחום של השכרת רכב מאוד מפותח בארץ: הוא מעסיק אלפי עובדים, נותן שירות למאות אלפי לקוחות ואם זו חברה בינלאומית – אפילו מיליוני לקוחות. עם זאת, המטלה לבדוק באופן אישי את בטיחות המכוניות היא דווקא בתחום אחריותכם, שכן לא עלינו אם תתרחש תאונה, אתם תהוי אלה שתיפגעו ולא מנהלי החברה.

עברו על חגורות הבטיחות של הרכב ווודאו שהן נתפסות היטב, ולא משוחררות מדי. אם ביצעתם השכרת רכב דרך חברה מוכרת, הם בוודאי יתקינו מדבקות אזהרה בתוך הרכב שמזכירות לכם לחגור גם מלפני וגם מאחור. יתרון גדול יהיה לרכבים המצוידים מבעוד מועד בכיסא ביטחון לפעוטות, וחשוב שלפני הנסיעה תבדקו שוב ושוב כי המושב המיוחד מתאים לגובה ולרוחב של תינוקכם – אחרת אין בו כל תועלת.

יש לזכור כי החגורה יעילה אך ורק עבור ילדינו כשהם בגיל מסוים, קרי מעל גיל 13 עבור הגובה הממוצע. תינוקות לא ימצאו תועלת בחגורת הבטיחות, שכן בעת תאונה, חס וחלילה, היא יכולה רק להזיק להם ולגרם להם אפילו לנזק ראשי. המחקרים האחרונים גילו כי המיקום שבוודאות בטוח יותר לילד קטן הוא הכיסא האמצעי מאחור, מאחר והוא הכי רחוק מפגיעה צדית וכן מפגיעה חזיתית.

מנוע השוואת מחירים מתקדם, המתעדכן באופן אוטומטי במחירים ובשירותים שמציעות חברות השכרת רכב, שנחשבות מוכרות ואמינות ו, יכול לעזור לכם למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורכם להשכרת רכב. בתהליך קצר ופשוט תוכלו להזמין השכרת רכב אונליין. באמצעות מילוי הטופס הפשוט, המופיע כאן, תמצאו את כל המידע הדרוש לכם: בשדה “ארץ” בחרו את המדינה בה אתם מעוניינים לשכור רכב, בשדה “עיר” בחרו את העיר שבה תרצו לאסוף את הרכב ששכרתם, ובשדה “תחנה” בחרו את המקום הספציפי בעיר בו תירצו לאסוף את הרכב השכור. לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם רוצים להזמין השכרת מכונית , לחצו על הכפתור “חפש”, וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר.

רוב הרכבים עוזבים את המפעל מצוידים ומבוטחים במיטב האמצעים בהתאם לתו התקן הבינלאומי, ומומלץ לבקש מנציגי החברה ממנה ביצעתם השכרת רכב מסמכים המאשרים כי המכונית בטוחה ומוכנה לנסוע, גם בתנאי חורף, לדוגמא.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: