טיולים בארץ לרגל בת מצווה

משפחות וכן בנות מצווה רבות לא רוצות לחגוג מסיבת בת מצווה באולם, אלא מעדיפות חגיגה קטנה עם החברות או עם בני המשפחה. אפשר לחגוג את בת המצווה גם דרך טיול חוויתי ומיוחד בארץ.

בשנים האחרונות פועלות בארץ הרבה חברות שמציעות טיולים חווייתיים, המתאימים לחגיגת בת מצווה. לדוגמא טיולי ג'יפים, טיולי גמלים, טיולי טרקטורונים, צניחת רחיפה ועוד. חברות אלו מספקות מגוון רחב של פעילויות שונות ומקוריות לנערת בת המצווה, משפחתה וחבריה, ומדובר בפעילויות המתאימות לכל כיס.

בנוסף, חברות אלו מציעות לבת המצווה טקס חניכה שמסמל את המעבר שלה מילדות לבגרות, הכולל בתוכו פעילות חווייתית מאתגרת כמו טיסה בכדור פורח, שייט על גבי רפסודה, טיפוס צוקים, סנפלינג, צלילת היכרות, דאונים, ראפטינג ועוד. ניתן לבצע טיולים אלו עם המשפחה או בקבוצה של בנות מצווה.

לבנות המצווה העדינות והרגועות יותר קיימות הרבה פעילויות בטבע עם בני המשפחה המצומצמת, או עם חברי הכיתה. אלו פעילויות מהנות ומיוחדות כדוגמת שכירת שירותיו של מדריך טיולים, המתמחה בהדרכת ילדים ויוצר טיול  בת מצווה במסלול מהנה. מומלץ כמובן עם מים, אטרקציות ומשחקים.

את הטיול כדאי לסיים במקום מיוחד כמו מצדה, שפת הכנרת, קיסריה או מבצר יחיעם, ולערוך שם פיקניק נאה למשפחה ולחברים. אפשר גם לעשות מדורה, לארגן משחקים וכמובן להביא אוכל אשר בת המצווה ומכריה יאהבו, כמו נקניקיות, צ'יפס והמבורגרים. בנוסף, אפשר להזמין למקום מאהל בדואי ולערוך חאפלה אותנטית.

אם החלטתם לטייל לבד או עם מדריך, או אם אתם מטיילים בקבוצה, חשוב לדאוג למלווה עם נשק, ערכת עזרה ראשונה והרבה מים. דאגו לשלב הרבה מנוחות בטיול וכמו כן ארגנו פעילויות מגוונות ומיוחדות, כדי שהטיול יהפוך לאירוע מיוחד ולא כמו ירגיש כמו עוד טיול רגיל של יום שבת. תכננו את המסלול מראש והתייעצו עם בת המצווה כדי שתרגיש שהיא חלק מההפקה. אל תשכחו להביא מצלמת וידאו כדי להנציח את החוויה. מומלץ להביא גם מתנות קטנות למשתתפי הטיול, כמו חולצה שמודפסים עליה פרטי טיול בת המצווה. אפשרות נוספת היא לארגן טקס בת מצווה באתר מיוחד כמו בית כנסת עתיק.

ארגנו לבתכם טיול בנחלים שבצפון הארץ, שלבו את הטיול בנסיעה ברכבי שטח וסיימו במסיבה ליד אחד הנחלים. מאידך, אולי תעדיפו לנסוע לכנרת, לשוט בסירת מנוע מהירה ולסיים עם מסיבה במבצר וארוחה משובחת. תוכלו גם לטייל עם טרקטורונים לאורך נחל ציפורי, המשופע באתרים היסטוריים, ולסיים בארוחה בדואית עם הצגת תיאטרון מבדרת.

גם הדרום עשוי להציע חוויית מצווה מרגשת. למשל, ארגנו אוטובוס וסעו יחדיו למצדה. בפסגה יחכה לכם מופע תופים מדהים שישולב עם עלייה לתורה לטקס עכשווי באווירה תנכית קדומה. אפשר להישאר לישון במאהל בדואי ליד ים המלח או להתפנק במלון מפואר ואיכותי.

חגיגת בת מצווה עשויה להיות אירוע מיוחד ומהנה בחיק הטבע. הוא יכול להיות קטן ומשפחתי או אירוע גדול הכולל אוטובוסים ומדריכים, לפי טעמכם ותקציבכם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: