הו ברצלונה ברצלונה…

ברצלונה עמוסה למכביר במבנים מרשימים בעלי ארכיטקטורה מרתקת והיא אחד ממוקדי התיירות העיקריים של ספרד. אין זה פלא אם כן, כי טיסות לברצלונה מבוקשות ביותר בקרב נופשים בישראל. במידה וחשקה נפשכם בחופשה קסומה, בטרם תזמינו כרטיסי טיסה לברצלונה , אתם מוזמנים להמשיך לקרוא קצת על העיר הנפלאה הזו.

מתכננים להזמין כרטיסי טיסה לברצלונה ? כדאי שתקראו קודם על טיסות לברצלונה …

אם אתם מתכננים לקנות כרטיסי טיסה לברצלונה , בוודאי תשמחו לגלות שתדירות טיסות לברצלונה מישראל היא גבוהה וכמעט על בסיס יומיומי. טיסות לברצלונה מישראל אורכות כארבע וחצי שעות. טיסות לברצלונה ימריאו משדה התעופה בן-גוריון (TLV) וינחתו בנמל התעופה של ברצלונה El Prat De Llobregat  (BCN).

אז רכשתם כרטיסי טיסה לברצלונה, עכשיו כדאי לדעת ש…

  • העיר השנייה בגודלה בספרד היא גם הבירה של מחוז קטלוניה.
  • יורו הוא המטבע הנהוג בספרד ובברצלונה בפרט.
  • בספרד השפה הרשמית היא ספרדית ובקטלוניה גם קטלנית.
  • איזור הזמן בספרד הוא UTC+1  והיא מאחרת בשעה את שעון ישראל.
  • רכבות,ואוטובוסים הן דרכי התחבורה הנפוצות בברצלונה.

אטרקציות מרכזיות בברצלונה

שלב החשוב בתכנון חופשה מוצלחת הוא בדיקת האטרקציות המעניינות הקיימות ביעד. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם מספר מקומות מעניינים לבקר בהם –

כנסיית המשפחה הקדושה – בקטלנית La Sagrada Familia. מבנה זה, אשר נבנה על ידי האדריכל המפורסם אנטוני גאודי, הוא בין המתויירים ביותר בברצלונה ומיליונים פוקדים אותו מידי שנה. הכנסייה ממוקמת בשכונת אישמפלה בעיר והוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. בנייה הכנסייה החלה בסוף המאה ה-19, הופסקה עם מותו הפתאומי בתאונה ב-1926, חודשה כ-20 שנה אחר כך ומתוכננת להמשך עוד שנים רבות. בין אם תאהבו את העיצוב המרתק של המבנה ובין אם לא, לא תשארו אדישים אליו.

לה רמבלה – שדרה זו היא מוקד תיירות מרכזי נוסף של ברצלונה. השדרה משופעת בחנויות, דוכנים, מסעדות ובתי קפה רבים. אין ספק שניתן לספוג הרבה מהאווירה המיוחדת של ברצלונה בהליכה לאורך לה רמבלה המקסימה.

לה בוקריה – בהמשך ישיר לאטרקציה הקודמת – לשוק האוכל המרתק הזה נכנסים דרך שדרת לה רמבלה. יש רבים המחשיבים את שוק המזון לאחד הטובים בעולם והוא אף נבחר בעבר כשוק האוכל הטוב ביותר באירופה על ידי מגזין טיים אאוט. המבחר הענק של המאכלים הטריים, הניחוחות והצבעים העזים הם סיבה מצוינת לבקר בשוק מטופח זה.

אתרים מחוץ לברצלונה

כשמזמינים כרטיסי טיסה לברצלונה , רצוי לשמור מספיק זמן גם לטיולים באתרים מחוץ לעיר, למשל:

  • פיגראס – במרחק כשעה וחצי נסיעה מברצלונה, שוכנת העיר פיגראס. ביתו של האמן סלבדור דאלי, פיגראס היא מקום נפלא לטיול קסום. חשוב לשלב גם ביקור במוזיאון דאלי בו אוסף עצום של יצירותיו.
  • חירונה – עיר קטנה ומקסימה בה קתדרלה יפהפיה. חירונה עמוסה במסעדות, בתי קפה וחנויות למכביר. העיר זו, שימשה בימים עברו כמוקד פעילות נרחב של הקהילה היהודית. כיום ניתן למצוא בה שרידים לתקופה בצורתו של רובע יהודי מקסים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: