הפראיירים נשארים, זה רק השיטה שמתחלפת.

זה סיפור קטן על "דיל" לא נורמלי. אחד מאלה שממלאים לכם את הדוא"ל כי הסכמתם, ומרוקנים לכם את הכיס כי נכנעתם.

גם הדיל הנוצץ שלנו הבטיח לידידי שאם הוא רק ישלם עליו כאן ועכשיו, הוא יזכה בחבילת נופש במלון 'קטרון' בערך כפול מהתשלום. התוקף? קח לך שנה עד שתחליט לבוא אלינו, בינתיים הביזנס רק פורח. העסק מקבל הלוואה ענקית ממאות הרוכשים, [565 רוכשים בפעם האחרונה שהדיל שווק באתר גרופי, והוא משוווק אחת לתקופה מחדש!] ההלוואה היא ללא ריבית ללא ערבים וללא שיעבודים, והפאנץ'-  ללא… כל הבטחה לתמורה אמיתית ומלאה!. ואילו אתם התפתיתם למוצר שכלל לא בטוח ששווה את ערכו, נכבלתם לספק שקיים ספק על אמינותו, לבסוף במקרים רבים תפסידו גם את הקרן כמו שקרה לחברי הנ"ל, קראו את כל הסיפור:

זה התחיל בתענוג. סופ"ש חורפי בקטרון, שתי לילות זוגיים בסוויטה מעץ חמימה, וארוחות גורמה ממסעדת השף רוברג. ידידי שעבר את החווייה הזו יצא בשמיים, למרות החור בכיס של 2100 ₪ לא כולל תוספת 300 ₪ על ארוחה זוגית נוספת אצל רוברג. אבל כמו שאומר לי ידידי, תלך גם אתה נראה אם לא תגיד שווה שווה. פתאום יום בהיר, גרופי מוכר שובר שתי לילות, קטרון, 900 ₪. הולך? רץ!. אבל מה, בעיה. העיתוי לא נמצא, השנה חולפת ובסוף דצמבר הכסף יקבר בחשבון הבנק של קטרון. הוחלט על יציאת סופש בדחיפות אך הטלפנית במרכז ההזמנות מצננת את ההתלהבות. קניתם חבילת נופש באמצע השבוע, היא אומרת. על סופש, פנסיון מלא בשבת, תדרש תוספת. ידידי הנו ממולח ולכן הוא מתקשר בשבוע הבא להזמין סופש בלי לדבר על השובר, 1600 ₪ החבילה. נדב ממרכז ההזמנות במצב רוח טוב, והוא אפילו משדל בהבטחה לשדרוג אם יהיו סוויטות משודרגות פנויות. בחור על הכיפאק, הנדב הזה.

עכשיו לתוצאות: קניתם גם אתם שובר שמבטיח בוקר אצל רוברג? חפשו את רוברג במקום אחר. הוא לא בקטרון. גם האתר שכח שרוברג והמסעדה כבר לא נמצאים בחלל המעוצב של חדר האוכל בקטרון.

לא נעים, לא נורא. לפחות הכסף של החבילה לא הלך לפח. לא? אז זהו שכן. וככה זה הולך: במוצאי שבת מעדכן ידידי את נדב האדיב היושב בעמדת הצ'ק אאוט, בעובדה שהוא בעל זכות על חבילת נופש בסך 1600 ₪ [משלמים 900 מראש ומקבלים חבילת נופש בערך כפול, זוכרים?] אז נכון שזה לא וזה לא וכו' וכו' לכן שרק יגיד לו כמה הנחה מזכה אותו העובדה שהוא שילם 900 ₪ שנה מראש על נופש שהוא לא בטוח שהיה יוצא איליו מלכתחילה ונגמור סיפור.

נדב חוזר ומבשר- אם אתה רוצה להשתמש בחבילה שקנית דרך השובר המחיר יהיה 1340 ₪. ידידי אומר לאשתו הפסדנו הטבה של 900 ₪ קיבלנו רק הטבה של 260 ₪, נו שוין, גם זה משו.

חותם על השובר של הויזה ורוצה ללכת אבל פתאום משהו משונה. הויזה חוייבה בסך 1340 ₪. השובר עלה 900 ₪. סה"כ 2240 ₪ לחבילת נופש שעלתה 1600 ₪ בהזמנה טלפונית רגילה, כאילו דא?

כמה נסיונות שכנוע. לא רוצים לתת הנחה, אל תתנו הנחה בכלל. שילמתי לפני שנה 900 ₪ לקטרון, תקחו את זה על חשבון המחיר שסיכמנו ודי. די, באמת. אנ'לא מבקש שום הנחה. כשלא הולך השכנוע, הולך המצב רוח מהנופש. יחד אתה הולכת ההרגשה, מהטמטום.

בואי אשה, הולכים הביתה. איך את אומרת? אם נכנסת לאינטרנט נאיבי, הדילים יוציאו אותך פראייר.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: