נוסעים לחו"ל? כדאי לשמור על ביתכם באמצעים כגון מערכות אזעקה

בכל קיץ ועונה "חמה" מבחינת טיסות, נוהרים מאות אלפי ישראלים לחו"ל, לטייל תחת כל מסגרת שהיא – טרקים, טיולים מאורגנים של שבוע, לעבוד בחו"ל וכן סתם לנדוד ממדינה למדינה בכל מיני אזורים של העולם.

בעונת החגים האחרונה נסעו לחו"ל כחצי מיליון ישראלים, נתון מדהים לכל הדעות. חצי מיליון בתים נותרו ריקים למשך תקופה קצרה – והפושעים חגגו על כל בית שלא הכיל מערכות אזעקה. ככלל, הפשיעה והפריצות לבתים בארץ עלו בשנים האחרונות עלייה כה חדה שכמעט ולא נותר לנו מקום לספק: אנחנו לא יותר טובים מכל מדינת עולם שלישי שבה הפשע עולה באותה רמה מדי שנה.

כשאתם בחו"ל, נהנים בחופים ורצים בשמש, ייתכן מאוד שחודרים לפרטיותכם בארץ, ובוזזים את כל מה שהשארתם מאחור. בוודאי ראיתם את סדרת הכתבות בערוץ 22 לאחרונה, שתיעדה כמה קל לפרוץ לבתים במיוחד באזור המרכז, גם כשיש מערכות אזעקה וגם כשיש כלבי שמירה אכזריים.

אז מה עושים? אם אתם לקראת טיול בחו"ל אז כדאי מאוד שתשקלו שימוש באמצעי מיגון, לרבות מערכות אזעקה ועדיף כמה שיותר מתקדמים. לא לחסוך שקל, כי האובדן הנפשי והכספי במקרה של פריצה יהיה גדול פי כמה וכמה. כל מה שאפשר לעשות כדי למנוע אותו – יש לעשות!

כשאתם ניגשים לקנות מערכות אזעקה לביתכם, תבדקו שאתם רוכשים דגם מתקדם ולא זול מדי. אמנם יש מספיק תחרותיות בין הספקים השונים בשביל להשיג לכם הנחה טובה, אבל אם מדובר על מאות שקלים בודדים בשביל מערכות אזעקה מפוארות שאמורות להגן על כל חדרי ביתכם, כנראה שמשהו כאן לא תקין.

עשו השוואת מחירים באינטרנט, התייעצו עם בעלי מקצוע שונים ועם חברים מנוסים בתחום, וזכרו כי זו השקעה אמנם לא זולה אבל בהחלט יכולה להציל אתכם מעוגמת נפש שאתם טרם יכולים לדמיין, אם עדיין לא פרצו לביתכם. טיסה נעימה!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: