כל מה שחשוב לדעת לפני שרוכשים טיסה להודו

במידה והחלטת לרכוש טיסה להודו ואתה מתכנן את הטיול לתת היבשת ההודית, חשוב מאוד לדעת מספר דברים לפני שמבצעים את רכישת הטיסה, כי אחרי הכל במרבית המקרים מדובר באחד הטיולים הארוכים ויחד עם זאת אחד הטיול היותר מוצלחים שאתה הולך לחוות במהלך השנים הקרובות.

רוצה לדעת עוד דברים חשובים בטרם תרכוש את הטיסה להודו..? הגעת למקום הנכון!

לפני שרוכשים טיסה להודו יש להוציא ויזה

בטרם תרכוש אצל סוכן הנסיעות או באחד מאתרי האינטרנט ברשת כרטיס טיסה להודו יש לדעת שממשלת הודו מחייבת היום כל תייר וכל מבקר להוציא אשרת כניסה בהתאם לאופי הטיול שלו בתת היבשת ההודית.

את הוצאת הויזה להודו ניתן לבצע בשתי צורות, האחת הינה דרך סוכן הנסיעות שיגבה לך עמלה קטנה בעבור השירות, שזהו דבר לגיטימי לחלוטין, והדבר השנים שניתן לעשות זה להוציא את הויזה בצורה עצמאית אל מול הרשויות ההודיות היושבות בקונסוליה בישראל, חשוב לציין שעדיף להיעזר בסוכן הנסיעות שיכול לעזור לך בכל נושא של הוצאת ויזה לכל יעד כזה או אחר בעולם ולא רק להודו.

רכישת טיסה בצורה נכונה בהתאם לאופי הטיול שלך

כיום הודו נחשבת לאחת מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם, בנוסף לתאילנד, הונג קונג, אוסטרליה וכדומה, חשוב מאוד שתרכוש את הטיסה שלך בהתאם לאופי הטיול שלך, ומה זה אומר..? נסביר!

כיום חברות התעופה שאיתם אתה יכול להגיע להודו מוכרות מגוון רחב של טיסות להודו, ישנם מגוון כרטיסי טיסה, והם:

  • כרטיסי טיסה לתקופות של עד חודש שהייה ביעד.
  • כרטיסי טיסה לתקופות של עד 3 חודשים שהייה ביעד.
  • כרטיסי טיסה לתקופות של עד חצי שנה שהייה ביעד.
  • כרטיסי טיסה לתקופות של עד שנה שהייה ביעד (נדיר שרוכשים טיסה שכזו אבל יש).

כמובן שכרטיס טיסה לחודש שהייה יעלה זול הרבה יותר מאשר כרטיס לחצי שנה, כמו כן חשוב מאוד לציין שכיום כל חברת תעופה וכל סוכן נסיעות מחזיק בכרטיסי טיסה לגילאים שונים ולכן, חשוב לרכוש כרטיס טיסה בהתאם לגיל שלך, כי אחרי הכול חבל שתשלם על כרטיס טיסה להודו מחיר של מבוגר במידה ואתה צעיר שיכול ליהנות מהטבות שונות ומגוונות, החל משינוי ראשון חינם, הנחה במחיר במעמד רכישת כרטיס הטיסה, זיכויים והטבות וכדומה.

בירור מקדים של כל סוגי כרטיסי הטיסה בחברת התעופה או לחילופין אצל סוכן הנסיעות האישי שלך יכולים בקלות לחסוך לך לא מעט כסף, וכאשר אנו אומרים לחסוך אנו מתכוונים כפי שאתם יודעים לעשרות דולרים שבסופו של יום מתורגמים ללא מעט כסף.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות

  1. שלום לכולם,

    קניתי כרטיס טיסה להודו, עוד לפני שהוצאתי ויזה….יצאתי קצת שוקיסט.

    בכל אופן הטיסה שלי עוד שבוע וחצי….ובסוכנות נסיעות אמרו לי שלא אוכל להוציא ויזה עד לתאריך זה כי צריך 5 ימי עבודה\ כאשר שבת ראשון, והחג אינם נחשבים…

    מה עליי לעשות כדי לצאת ליעד בזמן?

    האם יש סיכוי שאפנה ישירות לשגרירות הם ינפיקו לי ויזה באופן חריג?

  2. אנו ממליצים לך לדחות את הטיסה עד לקבלת אשרת הכניסה מבשגרירות הודו בישראל

    בהצלחה