ברצלונה ברגע האחרון: חופשה ים-תיכונית בעלויות אטרקטיביות

מופעי הפלמנקו, האווירה הים-תיכונית, הבניינים המיוחדים הבנויים בסגנון המודרניסטה, הכדורגל הספרדי,
חיי הלילה שמסתיימים רק עם זריחת השמש, מלחמות השוורים שנערכות באיצטדיון הפלאסה דה טורוס – ברצלונה היא ללא ספק יעד חלומי לחופשה. הוסיפו לשלל האטרקציות שהעיר מציעה את העובדה שחברות הנסיעות מציעות דילים לברצלונה ברגע האחרון, והרי לכם סיבה מושלמת להפסיק להתלבט לגבי יעד החופשה השנה.

טיסות לברצלונה ברגע האחרון: חופשה ביעד חלומי ובמחיר מוזל

המציאות הכלכלית בישראל של שלהי שנת 2011 מחייבת את כל המבקשים לצאת לחופשה להיערך לכך מבעוד מועד, בייחוד אם מדובר בנסיעה של כל התא המשפחתי. חופשה באירופה היא הוצאה כלכלית נכבדת, ועל כן יש להתארגן לקראתה בהתאם.

הגדילו סוכנויות הנסיעות לעשות והעמידו לרשות לקוחותיהן את האפשרות לפסוח על שלב ההיערכות לקראת היציאה לחופשה, ופשוט לקבל החלטה מהירה לצאת לנופש. מדוע זה כדאי? מכיוון שבתמורה יקבלו הספונטניים שבינינו הנחה משמעותית בהזמנת החופשה. קונספט זה, שסוכנויות הנסיעות נוהגות לכנותו "דילים" או מבצעים של הרגע האחרון", קיים גם כאשר מדובר בחופשה בברצלונה, כך שאין צורך להמשיך להתלבט ולעשות תוכניות כלכליות, אפשר פשוט להזמין, לשלם, לארוז ולנסוע.

קיימים שני סוגים עיקריים של מבצעי ברצלונה ברגע האחרון. הראשון הוא טיסות לברצלונה ברגע האחרון, ואילו הסוג השני הוא חבילות נופש הכוללות טיסה וסידור לינה (בבית מלון בדרך כלל) בעיר. את חבילות הנופש הללו ניתן גם לכנות דילים לברצלונה ברגע האחרון.

טיסות לברצלונה ברגע האחרון כשמן כן הן, טיסות במחירים זולים משמעותית. הוזלת המחירים נועדה לעודד את הלקוחות להזמין מקומות על אותה טיסה, ובלבד שכל המקומות על הטיסה יתמלאו וחברות התעופה (וסוכנויות הנסיעות שקנו מחברת התעופה מקומות על הטיסה) לא יפסידו כסף. משמעותם של מבצעים מסוג זה היא כי המזמין טיסה ברגע האחרון יצטרך למצוא פתרון לינה באופן עצמאי. חבילות הנופש הכוללות לינה הן סידור נוח ביותר עבור המבקשים לצאת לחופשה, והוא מאפשר להם לטוס בראש שקט כאשר מאחורי הקלעים יש מי שיסדר את הכול עבורם.

ברצלונה ברגע האחרון- התייעצו עם סוכן/ת נסיעות

מי שהחליט כי ברצלונה אכן מהווה יעד קוסם עבורו, יוכל לפנות אל סוכנות הנסיעות הקרובה לביתו על-מנת שתוצג בפניו התמונה המלאה, הכוללת את מגוון האופציות של דילים לברצלונה ברגע האחרון. סוכני הנסיעות יסייעו ללקוח גם בהסדרת ביטוח הנסיעות לחו"ל, יוכלו להקל על הלקוח בעניין התשלום עבור ההזמנה (פריסה לתשלומים) ויציידו אותו בטיפים בנוגע לאטרקציות התיירותיות שהעיר מציעה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: